ریتون اسپرت | هایپرمارکت آنلاین انواع لوازم ورزشی باشگاهی و خانگی

09021592600  - 09021593600 -09376551777  |   خط ویژه : ۶۶۵۵۱۷۷۷- ۶۶۵۱۵۳۵۷ - ۶۶۵۱۵۳۵۶

پیگیری سفارشات: 09302686427

ریتون اسپرت | هایپرمارکت آنلاین انواع لوازم ورزشی باشگاهی و خانگی

وبلاگ

شما در حال مشاهده مجله ریتون هستید ٬ از فروشگاه لوازم ورزشی ریتون کلاب بازدید فرمایید

تمرین بدون وزنه

تمرین بدون وزنه در خانه

مشاهده اینستاگرام ریتون اسپرت

فهرست مطالب

حتما برای شما هم به کرات پیش آمده است که افراد ورزشکار را با عضلات قوی، بزرگ و در هم تنیده دیده باشید، و به این فکر افتاده باشید که چگونه توانسته اند عضلات به این بزرگی و زیبایی را بسازند. در واقع ساخت عضلات حجیم و درهم تنیده کار آسانی نیست و شما نمی توانید بدون زحمت و در مدت زمان کوتاه به یک بدن عضلانی و زیبا دست پیدا کنید. بلکه باید به صورت مستمر ورزش های اصولی مخصوصی را دنبال کنید‌.

شما می توانید بدنسازی را با دو روش دنبال کنید. یکی روش بدنسازی با دستگاه، و دیگری روش تمرین بدون وزنه است. شاید تصور کنید که بدنسازی فقط با دستگاه امکان پذیر است. اما بهتر است بدانید که بدنسازی بدون وزنه و صرفا با وزن بدن نیز امکان پذیر است. اگرچه که بدنسازی با دستگاه قطعا زودتر نتیجه خواهد داد و شما در بازه زمانی کوتاه تری به اهداف خود خواهید رسید، اما بدون وزنه هم می توان یک بدن زیبا، متناسب و عضلانی ساخت.

کلیک کنید: خرید عمده دمبل بدنسازی

تقویت عضلات دست، سینه و شانه با وزن بدن

به منظور تقویت عضلات دست، سینه و شانه با وزن بدن حرکات متعددی پیشنهاد شده است که عالی ترین و ایده آل ترین آن ها حرکت شنا سوئدی است. شما می توانید به راحتی با حرکت شما سوئدی به صورت اصولی بدنسازی و تمرین بدون وزنه را در هر مکان و هر شرایطی انجام داده و عضلات هدف را تقویت کنید. این حرکت باعث می شود تا دست ها، سینه و شانه های شما در بازه زمانی مشخصی حجیم تر شده و عضلات آن ها قوی تر شود.

تمرین بدون وزنه

تقویت عضلات پشت بازو بدون وزنه

پشت بارو دیپ روی صندلی یکی از حرکات بدنسازی بدون وزنه است که شما با انجام دادن آن می توانید عضلات پشت بازوی خود را به بهترین شکل تقویت کنید. تقویت این عضلات هم برای آقایان و هم برای خانم ها بسیار حائز اهمیت است. شاید شما هم‌ تا بحال پشت بازوهای شل و لرزان و افتاده افراد پیر و یا افراد چاق را دیده باشید که پوست آویزانی دارد. اگر دوست ندارید پشت بازوهای شل و وارفته داشته باشید بهتر است دست از تنبلی بردارید و ورزش کردن را شروع کنید. این حرکت ورزشی بهترین گزینه برای تقویت عضلات پشت بازو و خوش فرم کردن این عضله است.

دیپ با نیمکت

تقویت عضلات پا و باسن در تمرین بدون وزنه

برای تقویت عضلات پا و باسن نیز حرکت های مختلفی متکی بر وزن بدن وجود دارند که از جمله مهم ترین آن ها شامل حرکات ددلیفت حرکت اسکات و حرکت وال سیت هستند. شما با استفاده از این حرکات که به عنوان مهمترین حرکات بدنسازی بدون وزنه برای تقویت عضلات پایین تنه شناخته می شوند می توانید عضلات پایین تنه خود از جمله عضلات پا، باسن، عضلات ساق پا و ران خود را تقویت کنید. در بین حرکات ذکر شده حرکت اسکات تأثیر بسیار زیادی در شکل گرفتن باسن و درمان افتادگی باسن دارند. همچنین حرکت وال سیت و ددلیفت پا نیز در زمینه تقویت عضلات ساق پا و عضلات باسن بسیار تاثیر گذار هستند.

اسکات بدون وزنه

تقویت عضلات میان تنه در تمرین بدون وزنه

منظور از عضلات میان تنه عضلات شکم و کمر هستند. اگر شما جزو افرادی هستید که اضافه وزن دارید، تنها ورزش هوازی برای شکل گرفتن و فرم گرفتن بدن شما کافی نیست. ورزش های هوازی فقط می توانند چربی ها را آب کنند. اما به بدن شما فرم نمی دهند. اگر می خواهید یک بدن و به خصوص یک شکم خوش فرم و یک قامت راست داشته باشید، باید حتما برای تقویت عضلات میان تنه خود نیز حرکات لازم را انجام بدهید.

در صورتی که قصد دارید تمرین بدون وزنه را برای تقویت عضلات میان تنه خود انتخاب کنید، می‌ توانید از حرکاتی همچون کرانچ طرفی، پلانک و پل باسن استفاده کنید. این حرکات در بدنسازی بدون وزنه به سرعت میتوانند باعث شکل دادن عضلات میان تنه شما شوند. این عضلات نقش ستون را در بدن شما دارند و می توانند تا دوران کهنسالی بدن شما را خوش فرم و راست قامت نگه دارند. بهتر است از تقویت این عضلات غافل نمانید و به راحتی در منزل بدون هیچگونه وسیله و دستگاه مخصوص، عضلات میان تنه خود را تقویت کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درخواست تماس با شما

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبدخرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 آیتم سبد خرید