ریتون اسپرت | هایپرمارکت آنلاین انواع لوازم ورزشی باشگاهی و خانگی

09021592600  - 09021593600 -09376551777  |   خط ویژه : ۶۶۵۵۱۷۷۷- ۶۶۵۱۵۳۵۷ - ۶۶۵۱۵۳۵۶

پیگیری سفارشات: 09302686427

ریتون اسپرت | هایپرمارکت آنلاین انواع لوازم ورزشی باشگاهی و خانگی

شما در حال مشاهده مجله ریتون هستید ٬ از فروشگاه لوازم ورزشی ریتون کلاب بازدید فرمایید

6 نکته مهم که باید قبل از خرید میز بیلیارد با آن ها توجه کنید !

6 نکته مهم که باید قبل از خرید میز بیلیارد با آن ها توجه کنید !

مشاهده اینستاگرام ریتون اسپرت

فهرست مطالب

میز بیلیارد، علاوه بر اینکه یک وسیله تفریحی خانواده‌مدار است، به عنوان یک قطعه بزرگ از مبلمان در داخل خانه نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند و زیبایی آن را افزایش می‌دهد. اما قبل از خرید این سرمایه‌گذاری بزرگ، مهم است که به مواردی نظیر اندازه، کیفیت ساخت، طراحی و مکان قرارگیری میز توجه کنید.

در این مقاله، شش نکته مهم قبل از خرید میز بیلیارد را بررسی خواهیم کرد تا به شما کمک کنیم تا انتخاب صحیحی انجام دهید و میزی را انتخاب کنید که به طور کامل با داخل خانه شما سازگار باشد و همچنین نیازهای تفریحی شما را برآورده کند.

۱. اندازه‌ فضای محل قرارگیری میز بیلیارد

هرگز بدون اندازه گیری دقیق فضای اتاق یا سالن خود میز بیلیارد را خریداری نکنید. این میز ها تنها نه فضای زیادی را در اختیار دارند، بلکه باید برای بازیکنان نیز امکان بازی و تردد راحت به دور میز وجود داشته باشد پس با دقت منطقه بازی خود را اندازه‌گیری کنید و طول و عرض اتاق را یادداشت کنید.

۱. اندازه‌ فضای محل قرارگیری میز بیلیارد
میز های بیلیارد با ابعاد استاندارد حدود ۸ فوت در ۴ فوت هستند، اگرچه برخی از میزها کوچکتر یا بزرگتر هستند. برای انجام بازی بر روی میز، برنامه‌ریزی کنید تا ۵ فوت اضافی در هر طرف میز را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، یک میز ۸ فوت در ۴ فوت نیاز به یک فضای بازی با ابعاد ۱۸ فوت در ۱۴ فوت دارد، در غیر این صورت ممکن است گچ دیوار را سوراخ کنید!

2. چیزهایی که باید در یک میز بیلیارد مورد توجه شما باشند

سنگ: سنگ سلیت زیر پارچه‌ی مخملی روی بالای میز بیلیارد قرار می‌گیرد و به توپ شما اجازه می‌دهد روی میز لغزش پیدا کند. شما معمولاً می‌توانید بین میز های سنگی یک تکه و سه تکه انتخاب کنید. هر کدام مزایا و معایب خود را دارند، بنابراین قبل از خرید تحقیقات خود را انجام دهید تا ببینید کدامیک برای نیازهای شما بهتر است.

پایه‌ها: مانند بسیاری از قطعات مبلمان دیگر، شما می‌توانید از انواعی از پایه‌ها، از ساده تا زینتی را برای خود انتخاب کنید. معمولاً هرچه پایه‌ها بزرگتر و زینتی‌تر باشند، هزینه‌ای که باید پرداخت کنید بیشتر خواهد شد.

2. چیزهایی که باید در یک میز بیلیارد مورد توجه شما باشند

چارچوب: اندازه میز بیلیارد ومواد ساخت آن می‌تواند بر روی هزینه تأثیر بگذارد. به طور کلی، هر چه چارچوب میز بیلیارد بزرگتر باشد، معمولاً هزینه آن بیشتر خواهد بود.

پارچه: بیشتر پارچه یا پتوی میز بیلیارد از پارچه‌ی عبوری ساخته شده است، اما شما همچنین می‌توانید میز هایی با روکش‌های ورسته بخرید. روکش‌های ورسته معمولاً گرانتر هستند، اما ممکن است بیشتر مدت زمان استفاده و تجربه بازی بهتری را به نظر برخی افراد بدهند.

3. انتخاب میز بیلیارد متناسب با نیاز شما

از خودتان بپرسید که میز بیلیارد باید برای چه سطح مهارتی مناسب باشد: آیا فقط برای سرگرمی با بچه‌هاست، یا  به دنبال بازی حرفه‌ای هستید؟ در بازار گزینه‌های ابتدایی زیادی وجود دارد که حساب شما را هم خالی نمی‌کنند، اما این میزها ممکن است در چند سال ساییده شوند و شما مجبور شوید یاد بگیرید چگونه پارچه را تعویض کنید یا وظایف تعمیر دیگری را انجام دهید.
اصولاً، میز های کوچکتر راحت‌تر برای بازی مناسب هستند و برای گذراندن وقت خوش‌بازی با خانواده مناسب هستند، اما میز های با ابعاد استاندارد انواع مختلف بازی را امکان‌پذیر می‌کنند. به طور کلی، بهترین مواد برای بازی رقابتی شامل چارچوب چوبی جامد، سطح بازی از سنگ سلیت و پتوی لاستیکی هستند، اگرچه تجربه‌ها ممکن است متفاوت باشند. در نهایت، جنبه زیبایی را در نظر داشته باشید.

پر فروش ترین ها در دسته میز بیلیارد

4. قیمت میز بیلیارد را متناسب با بودجه خود انتخاب کنید

قیمت میز بیلیارد می‌تواند بسیار متفاوت باشد و بسته به مواد، اندازه و جزئیات ظاهری میز، متغیر باشد. بنابراین قبل از خرید، بودجه خود را مشخص کنید تا وقتی یک میز بیلیارد با قیمت 100 میلیون تومن به خانه می‌آورید، اعضای خانواده به عقل شما شک نکنند.

برای شروع، باید قیمت‌های متوسط را بررسی کنیم. میز های اقتصادی نسبتاً ارزان قیمت هستند و قیمت آنها بین 30 تا 60 میلیون تومن است. سطح این میزها از جنس ام دی اف یا تخته خرده چوب است و ممکن است در طول زمان متورم شوند و پایه‌های آنها لرزش داشته باشند، اما هنوز هم یک گزینه مناسب برای برخی خانواده‌ها هستند، به خصوص کسانی که زیاد بازی نمی‌کنند. میز های متوسط ​​قیمت بین 70 تا 150 میلیون تومن هستند. این میز های تمام ویژگی‌های لازم را دارند و از مواد مقاوم و با عمر طولانی ساخته شده‌اند و برای هر اتاق بازی جدی مناسب هستند.

4. قیمت میز بیلیارد را متناسب با بودجه خود انتخاب کنید

در نهایت، میز های ارثی با قیمت 160 تا 300 میلیون تومن  وجود دارند ! این میز های بیلیارد کاملا وارداتی بوده و گزینه‌های سفارشی آن ها برای تناسب با نیازهای ظاهری هر اتاقی در دسترس هستند. این میز های بیلیارد نوعی سرمایه‌گذاری چند نسله هستند، زیرا برای نوادگان شما و حتی بیشتر از آنها قابل استفاده خواهند بود.

توجه: لطفاً توجه داشته باشید که ممکن است قیمت‌ها در بازار و با توجه به شرایط متغیر باشند. به ویژه برای میز های وارداتی نرخ تبدیل دلار به تومن اهمیت ویژه ای دارد.

6. گارانتی و خدمات پس از فروش میز بیلیارد

حتی یک میز بیلیارد متوسط ​​قیمت 80 میلیون یا بیشتر دارد. سرمایه خود را با خرید یک گارانتی برای همراهی با میز، محافظت کنید. بیشتر میزها دارای یک گارانتی محدود هستند که تعمیرات ساده و وظایف پایه‌ای نگهداری را برای چند سال پوشش می‌دهد، اما اگر قصد دارید این میز را بیش از چند سال داشته باشید، تهیه یک گارانتی کامل یک ایده خوب است.

همچنین، برخی از شرکت‌هایی که میز های لوکس ساخته شده از چوب سخت، سنگ مرمر و لاستیک را تولید می‌کنند، با هر خرید گارانتی مادام‌العمر ارائه می‌دهند. قبل از خرید، حتما از کارشناسان فروش ما درباره گارانتی میز مورد نظرتون سوال کنید.

5. با یک کارشناس میز بیلیارد صحبت کنید

فروشگاه ریتون اسپورت مرجع خرید انواع میز های بیلیارد

خرید این میز یک مورد بسیار تخصصی است، بنابراین برای بحث درباره جزئیات ساخت آن، باید زمانی را با یک فروشنده مطمئن در نظر بگیرید.شما میتونید با کلیک بر روی قسمت تماس با ما در هدر سایت یا اینجا با مسئول فروش قسمت بیلیارد ما صحبت کرده، سوالات زیادی بپرسید و اطلاعات دقیقی کسب کنید.

در زیر برخی از سوالات متداول هنگام خرید میز بیلیارد را آورده‌ایم تا شروع کنید.

از چه موادی ساخته شده است؟

چوب سخت بهترین ماده برای قاب است و سنگ مرمر بهترین گزینه برای سطح بازی است. این مواد هزینه بیشتری دارند.

چه نوع لوازم تمیز کننده نیاز دارم؟

میز بیلیارد نیاز به تمیزکاری و نگهداری منظم دارد. روش تمیزکاری تاییدشده برای میز شما را مشخص کنید، از جمله محلول‌های تمیزکننده مناسب.

آیا هزینه‌های مرتبط وجود دارد؟

شاید بدانید چقدر هزینه میز بیلیارد خواهد بود، اما همچنین باید هزینه‌های جانبی مانند نصب، راه‌اندازی و لوازم جانبی ضروری مانند لوازم زنگ، مثلث اندازه‌گیری، پارچه تمیزکننده، روکش میز، قفسه لوازم زنگ و حتی گچ را در نظر بگیرید.

سوالات متداول درباره بیلیارد

سلام بله در داخل متن به دسته بندی میز اسنوکر لینک داده شده و همچنین میتونید از طریق منو سایت از تمامی میز های بیلیارد ما دیدن کنید

سلام بخشی از اختلاف قیمت در امکاناتی هست که برای راحتی بازیکنان به میز اضافه میشه و پس از آن وارداتی یا داخلی بودن میز میتواند در قیمت ان تاثیر گذار باشد

سلام در حال حاظر تمامی میز های موجود در شو روم به فروش رفته اند اما شما میتونید جهت دیدن مجموعه ما و صحبت با کارشناسان فروش به آدرس واقع در پایین سایت مراجعه فرمایید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]

درخواست تماس با شما

نظرات کاربران

2 دیدگاه در “6 نکته مهم که باید قبل از خرید میز بیلیارد با آن ها توجه کنید !

  1. @rtin گفت:

    مطالب خوبی بود هرچند خرید هر مدل میز بیلیارد جیب آدمو خالی میکنه😅

    1. ReytonSport گفت:

      سلام ممنون که مطالعه کردید بله،در این که قیمت ها واقعا سرسام آوره شکی نیست اما ما سعی کردیم متناسب با هر بودجه ای براتون میز موجود کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبدخرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 آیتم سبد خرید