ریتون اسپرت | هایپرمارکت آنلاین انواع لوازم ورزشی باشگاهی و خانگی

09021592600  - 09021593600 -09376551777  |   خط ویژه : ۶۶۵۵۱۷۷۷- ۶۶۵۱۵۳۵۷ - ۶۶۵۱۵۳۵۶

پیگیری سفارشات: 09302686427

ریتون اسپرت | هایپرمارکت آنلاین انواع لوازم ورزشی باشگاهی و خانگی

وبلاگ

شما در حال مشاهده مجله ریتون هستید ٬ از فروشگاه لوازم ورزشی ریتون کلاب بازدید فرمایید

سرامیک-یا-کفپوش-pvc

سرامیک بهتر است یا کفپوش پی وی سی؟ (pvc)

مشاهده اینستاگرام ریتون اسپرت

فهرست مطالب

سرامیک-بهتر-است-یا-کفپوش-پی-وی-سی؟

در دنیای امروز هنگام انتخاب تجهزات برای کف خانه ها یا مکان های ورزشی و دیگر مکان ها سوالی که مطرح است برای سازندگان یا افراد این است که سرامیک بهتر است یا کفپوش پی وی سی؟ سرامیک متریالی سنتی میباشد که از قدیم برای پوشش کف خیلی از مکان ها استفاده شده است و محبوبیت خودش را دارد. از طرفی کفپوش pvc متریالی است که با قابلیت های فراوانش و امکان نصب راحتش بیشتر توجه ها را به خودش جذب کرده و در بازار امروز دارد جای سرامیک را به صورت کامل میگیرد.

در این مقاله قصد داریم به صورت کامل سرامیک و کفپوش پی وی سی را با یکدیگر از لحاظ مختلف مقایسه کنیم تا جواب سوال شما عزیزان در رابطه با سرامیک بهتر است یا کفپوش پی وی سی؟ به صورت کامل روشن شود. و برای انتخاب بین این دو متریال دیگر گیج و دو دل نشوید. پس دز ادامه همراه ما باشید.

طول عمر کفپوش پی وی سی بیشتر است یا سرامیک؟

طول عمر سرامیک به طور کلی بیشتر از کفپوش پی وی سی است. سرامیک‌ها دارای مقاومت بالا به خط و خش بوده و ضربات روزمره را به خوبی جذب می‌کنند. این خصوصیات باعث می‌شود که سرامیک‌ها به مدت زمان طولانی تری مقاومت کنند. از سوی دیگر، کفپوش پی وی سی نیز دارای مزایای خود مثل ضدآب بودن و انعطاف پذیری است. اما متوسط طول عمر آن بین 10 تا 20 سال است. اگر فاکتور قیمت بسیار پایین تر کفپوش پی وی سی را نیز در برابر سرامیک در نظر بگیریم پس میتوان گفت طول عمر بیشتر سرامیک در این زمینه کاملا قابل چشم پوشی میباشد.

مقایسه زمان و راحتی نصب کفپوش پی وی سی و سرامیک

نصب-کفپوش-پی-وی-سی

نصب کفپوش پی وی سی به طور کلی نسبت به نصب سرامیک سریعتر و ساده‌تر است. کفپوش پی وی سی به صورت رول و تایل در دسترس است و نصب آن نسبت به سرامیک انعطاف پذیرتر است. همچنین، نصب کفپوش پی وی سی به صورت لایه‌به-لایه صورت می‌گیرد و نیازی به چسباندن به سطح زیرین ندارد که زمان نصب را کاهش می‌دهد. از سوی دیگر، نصب سرامیک نیاز به زمان بیشتری دارد. این به دلیل مراحل بیشتری است که شامل چسباندن سرامیک به سطح زیرین و انجام کارهای مرتبط با آن است.

قیمت کفپوش پی وی سی بیشتر است یا سرامیک؟

قیمت کفپوش پی وی سی معمولاً کمتر از سرامیک است. این امر به عوامل مختلفی از جمله نوع محصول، کیفیت، و محل تولید بستگی دارد. کفپوش پی وی سی دارای قیمت مقرون به صرفه‌تری است و ممکن است برای برخی فرد‌ها به دلیل هزینه کمتر جذاب باشد. از طرف دیگر، سرامیک معمولاً قیمت‌های بالاتری دارد و با توجه به تنوع ظاهری کمترش نسبت به کفپوش پی وی سی شاید توجه افراد کمتری را نسبت به خودش جذب کند.

مقایسه تنوع ظاهری سرامیک و کفپوش پی وی سی

تنوع-ظاهری-کفپوش-پی-وی-سی

تنوع ظاهری سرامیک و کفپوش پی وی سی دو انتخاب متداول برای پوشش کف فضاهای مختلف هستند. سرامیک به عنوان یک مصالح سنتی و با سابقه‌ای طولانی در ساخت و سازها شناخته می‌شود. این ماده از خاک رس و سفالین تولید می‌شود و به عنوان یک پوشش مقاوم در برابر حرارت، آب، و سایر عوامل خوردگی مورد استفاده قرار می‌گیرد. سرامیک با طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی ارائه می‌شود که می‌تواند به زیبایی و استایل فضاها اضافه کند. همچنین، مقاومت بالا به فشار، خوردگی، و سایر زیان‌های مکانیکی از ویژگی‌های مثبت سرامیک به شمار می‌رود.

از سوی دیگر، کفپوش پی وی سی به عنوان یک جایگزین نوین و مدرن برای سرامیک به شمار می‌آید. این نوع کفپوش از مواد پلی وینیل کلراید (PVC) تولید می‌شود و دارای ویژگی‌هایی همچون نرمی، سهولت در نصب، و عایق‌بندی صدا و حرارت است. یکی از مزایای بارز کفپوش پی وی سی نسبت به سرامیک، تنوع بسیار بالای طرح‌ها و رنگ‌های آن است. این امکان به طراحان و معماران اجازه می‌دهد تا با انتخاب این نوع کفپوش، به راحتی به سلیقه‌ها و نیازهای مختلف مشتریان پاسخ دهند. همچنین، نگهداری و تمیزکاری آسان از جمله مزایای این نوع کفپوش محسوب می‌شود. این ویژگی‌ها، کفپوش پی وی سی را به یک گزینه جذاب و عملی برای انواع فضاها تبدیل کرده است.

کفپوش pvc بخرم یا سرامیکی؟

با توجه به مقایسه های متعددی که در بالا برایتان انجام دادیم پیشنهاد ما به شما خرید کفپوش پی وی سی میباشد. این مدل کفپوش از تنوع و رنگ بندی بسیار بالایی برخوردار است و میتوان از آن در هر مکانی استفاده کرد از جمله خانه، محل کار، سالن های ورزشی، راه رو ها و مکان های دیگر ضمنا قیمت پایین تر این کفپوش از معیار های مهم برای انتخاب آن نسبت به سرامیک میباشد. از گزینه های دیگری که این کفپوش را نسبت به سرامیک برتر میکند نصب بسیار راحت آن نسبت به سرامیک میباشد که ممکن است برای خیلی ها از معیار های مهم برای خرید باشد.

از سرامیک فقط در مکان هایی استفاده کنید که قرار است در استفاده عموم قرار بگیرد و نیاز به مقاومت بالایی دارد مانند کف لابی های برج های مسکونی یا محل های اداری پر رفت و آمد.

سخن پایانی:

امیدواریم که سوال شما را در رابطه با سرامیک بهتر است یا کفپوش پی وی سی؟ به صورت کامل و جامع جواب داده باشیم و شما را برای انتخاب این دو متریال کاملا راهنمایی کرده باشیم. در قسمت کامنت های این مقاله پاسخ گوی سوالات دیگر شما نسبت به این دو متریال برای پوشش کف هستیم.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درخواست تماس با شما

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبدخرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 آیتم سبد خرید