ریتون اسپرت | هایپرمارکت آنلاین انواع لوازم ورزشی باشگاهی و خانگی

09021592600  - 09021593600 -09376551777  |   خط ویژه : ۶۶۵۵۱۷۷۷- ۶۶۵۱۵۳۵۷ - ۶۶۵۱۵۳۵۶

پیگیری سفارشات: 09302686427

ریتون اسپرت | هایپرمارکت آنلاین انواع لوازم ورزشی باشگاهی و خانگی

شما در حال مشاهده مجله ریتون هستید ٬ از فروشگاه لوازم ورزشی ریتون کلاب بازدید فرمایید

۵ تا از بهترین دستگاه های چند کاره بدنسازی خانگی

ایجاد یک باشگاه خانگی که شما را به ورزش وادار می‌کند

مشاهده اینستاگرام ریتون اسپرت

فهرست مطالب

احتمال دارد شما هم به فکر تاسیس یک باشگاه خانگی برای خود و خانواده تان افتاده باشید. اما به دلیل اینکه نمی دانید چه نوع دستگاه ها و تجهیزاتی را برای آن خریداری کنید تاسیس باشگاه را به تعویق انداخته اید. ما در این مقاله از سری مقالات تخصصی وب سایت فروشگاهی ریتون اسپرت تصمیم گرفته ایم که در مورد مزایای ایجاد یک باشگاه خانگی که شما را به ورزش وادار میکند بیشتر صحبت کنیم.

در صورتی که شما یک باشگاه خانگی در منزل خود داشته باشید قطعا ورزش را به صورت مرتب تر با کیفیت بیشتر و همچنین با انرژی بالاتری انجام خواهید داد. اما برای تاسیس این باشگاه چه دستگاه هایی نیاز خواهید داشت و از کجا باید شروع کنید؟ سوال دیگری که ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده است این است که چه متراژی برای ایجاد این باشگاه مورد نیاز است؟ در ادامه این مقاله می توانید پاسخ تمام سوالات خود را در این زمینه دریافت کنید.

 

ایجاد یک باشگاه خانگی که شما را به ورزش وادار می‌کند

ایجاد یک باشگاه خانگی که شما را به ورزش وادار می‌کند

 

5 دلیل برتری باشگاه خانگی که شما را به ورزش منظم وادار می‌کند

شاید شما هم زمان کافی برای رفت و آمد به باشگاه نداشته باشید و یا اینکه منزل شما در نقاط پرترافیک شهر باشد و برای رفتن به باشگاه مجبور باشید تایم زیادی را در ترافیک منتظر بمانید. علاوه بر آن در بسیاری از مواقع افراد به دلیل مشغله شغلی بسیار زیاد امکان اینکه فقط زمان خالی برای مراجعه به باشگاه را تنظیم کنند ندارند. همین مسئله نیز باعث می ‌شود تا از رفتن به باشگاه صرف نظر کند. اما شما به راحتی می توانید در منزل خود در پارکینگ و یا در یک اتاق اضافه تجهیزات و وسایل ورزشی مورد نیاز خود را بچینید.

در صورتی که صرفا قصد انجام ورزش های هوازی را داشته باشید می توانید دستگاه های مربوط به ورزش هوازی از جمله تردمیل یا دوچرخه ثابت را خریداری کنید. اما اگر قصد انجام ورزش های قدرتی را داشته باشید نیز انواع مختلف دستگاه ها و تجهیزات بدنسازی خانگی موجود هستند که می‌ توانید مناسب ترین آن ها را با سطح ورزشی خود انتخاب کرده و ورزش خود را در منزل انجام بدهید. اما اینکه چگونه ایجاد باشگاه خانگی شما را به ورزش وادار می‌ کند و چه دستگاه هایی برای ورزش شما مناسب هستند را در ادامه بیشتر توضیح داده ایم.

 

 

1. اشتیاق بیشتر به ورزش در هوم جیم

به دلیل اینکه شما در یک باشگاه خانگی می توانید به صورت خانوادگی و یا به صورت اختصاصی با مربی و دوست خود ورزش کنید قطعا اشتیاق بیشتری به ورزش نیز پیدا خواهید کرد تا اینکه بخواهید در یک محیط عمومی ورزش کنید.

2. بهداشت بیشتر محیط در هوم جیم شخصی

محیط یک باشگاه خانگی قطعا بهداشتی تر از محیط باشگاه عمومی خواهد بود. به خصوص در همه گیری کرونا این مسئله اهمیت بیشتری پیدا می ‌کند. زیرا انواع مختلف ویروس ها و عوامل بیماری زا و واگیردار که در محیط باشگاه عمومی سلامت ورزشکاران را تهدید می کنند در محیط باشگاه خانگی دیده نمی شوند.

3. تمرکز بیشتر بر تمرینات

قطعا شما به هنگام ورزش در باشگاه خصوصی خود احساس راحتی بیشتری دارید و تمرکز و دقت شما برای انجام حرکات ورزشی نیز بیشتر است. از طرفی داشتن حریم خصوصی و همچنین آزاد بودن در انتخاب تجهیزات ورزشی باعث می شود تا تمرکز شما بیشتر شود و راحت تر بتوانید ورزش کنید.

4. بهره‌ مندی از تمرین اختصاصی متناسب با برنامه شخصی

شما میتوانید به راحتی در فضای باشگاه خانگی خود تمرین اختصاصی داشته باشید. این در صورتی است که انجام تمرین اختصاصی در باشگاه های عمومی ممکن است کمی سخت باشد. زیرا این باشگاه ها اغلب پر از ورزشکاران در سطوح ورزشی مختلف هستند و این همین مسئله انجام تمرین اختصاصی را برای ورزشکاران حرفه ای سخت می کند.

5. فضای راحت و امن ورزشی در باشگاه خودتون!

شما با خیالی آسوده می توانید تمرینات ورزشی خود را در منزل خود و در باشگاه اختصاصی خود در یک فضای کاملا راحت و امن انجام بدهید. وجود تهویه مناسب، عدم وجود آلودگی های صوتی و انتخاب دستگاه های ورزشی بدون ماندن در نوبت آن ها تمام گزینه های مثبتی هستند که یک باشگاه خانگی را به فضای راحت و ورزشی برای ورزشکار تبدیل میکند.

 

باشگاه خانگی

 

تجهیز یک باشگاه خانگی کامل با ریتون اسپرت

شما می توانید برای ایجاد یک باشگاه خانگی که شما را به ورزش وادار می ‌کند و برای تجهیز دستگاه های این باشگاه از طریق لینک های ارتباطی با کارشناسان فروش ما در ریتون اسپرت در تماس باشید. انواع مختلف تردمیل خانگی و دوچرخه ثابت خانگی به همراه دستگاه های چند کاره بدنسازی و انواع وزنه و صفحه هالتر برای تجهیز باشگاه خانگی شما موجود هستند که شما به راحتی می توانید با پرداخت هزینه های مناسب و مقرون به صرفه این دستگاه ها را در کیفیت بسیار عالی با دریافت خدمات پس از فروش و با دریافت تضمین کیفیت خریداری نمایید.

برای دریافت مشاوره های بیشتر در این زمینه میتوانید از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان ما در ریتون اسپرت در تماس باشید تا به صورت کامل شما را در مورد برند انواع مختلف دستگاه ها و قیمت های آن ها راهنمایی کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درخواست تماس با شما

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبدخرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 آیتم سبد خرید