ریتون اسپرت | هایپرمارکت آنلاین انواع لوازم ورزشی باشگاهی و خانگی

09021592600  - 09021593600 -09376551777  |   خط ویژه : ۶۶۵۵۱۷۷۷- ۶۶۵۱۵۳۵۷ - ۶۶۵۱۵۳۵۶

پیگیری سفارشات: 09302686427

ریتون اسپرت | هایپرمارکت آنلاین انواع لوازم ورزشی باشگاهی و خانگی

شما در حال مشاهده مجله ریتون هستید ٬ از فروشگاه لوازم ورزشی ریتون کلاب بازدید فرمایید

۶ مزیت برتر دمبل های قابل تنظیم

6 مزیت برتر دمبل های متغیر

مشاهده اینستاگرام ریتون اسپرت

فهرست مطالب

یکی از راهکارهای عالی برای رسیدن به تناسب اندام و برای تقویت عضلات بدن استفاده از دمبل متغیر است. استفاده از دمبل فواید و مزایای بسیار زیادی دارد که اصلی ترین آن در دسترس بودن این وزنه می باشد. در واقع مزیت دمبل متغیر دست یافتنی بودن وزنه آن برای تمام افراد چه در باشگاه های عمومی و چه در باشگاه های خانگی است، که به راحتی می‌ توانند با تمرینات متعدد و مختلف برای تقویت عضلات خود از آن استفاده کنند. دمبل ها در دو نوع ثابت و متغیر وجود دارند که احتمالا شما در یک باشگاه بدنسازی هر دو نوع آن را دیده اید.

منظور از دمبل های متغیر و یا دمبل های قابل تنظیم نوعی از دمبل است که به شما امکان تغییر وزن آن را می دهد. یعنی شما می توانید با استفاده از یک اهرم صفحات دمبل را کم و زیاد کنید. این دمبل ها می توانند جایگزین بسیار خوبی برای نوع معمولی و ثابت باشند. ما در این مقاله تصمیم گرفته ایم که به 6 مزیت برتر دمبل های قابل تنظیم بیشتر بپردازیم؛ تا اگر شما قصد خرید دمبل برای باشگاه عمومی و یا باشگاه خانگی خود را دارید بتوانید با دید بازتر انتخاب کنید.

 

دمبل های متغیر

دمبل های متغیر

 

آشنایی با 6 مزیت دمبل متغیر نسبت به دمبل های معمولی

1. هزینه و قیمت مناسب

در ابتدا تصور کنید که هزینه قابل پرداخت برای یک دمبل قابل تنظیم گران ‌تر از دمبل های ثابت باشد. اما هنگامی که قصد خرید کنید متوجه میشوید که یک دمبل قابل تنظیم بسیار ارزان ‌تر از چند ست دمبل خواهد بود. شما قطعا برای انجام ورزش خود نیاز به چند ست دمبل در وزن های مختلف خواهید داشت. اما یک  دمبل قابل تنظیم می تواند تمام نیازهای شما را در تمام سطوح ورزشی از مبتدی تا پیشرفته و از ورزش های سبک تا سنگین پوشش بدهد. بنابراین اولین مزیت برتر دمبل های قابل تنظیم مربوط به هزینه و قیمت مناسب تر آن است، که به خصوص برای  تجهیز باشگاه های خانگی مناسب و مقرون به صرفه خواهد بود.

 

2. اشغال فضای کمتر به ویژه برای باشگاه خانگی

شما با تهیه یک دمبل متغیر و قابل تنظیم دیگر نیازی به رک مخصوص نگهداری دمبل نخواهید داشت و انواع مختلف دمبل ها در وزن های متفاوت دیگر در باشگاه شما نیازی نخواهند بود. بنابراین اگر قصد تجهیز باشگاه خانگی خود را دارید بهتر است به جای استفاده از چندین مدل و چندین وزنه دمبل ثابت از یک دست دمبل متغیر استفاده کنید. در اغلب موارد فضاهای مورد استفاده برای باشگاه های بدنسازی خانگی محدود هستند و افراد نمی توانند وزنه های زیادی را در این باشگاه ها مورد استفاده قرار بدهند. همین مسئله باعث شده است که استفاده از دمبل های متغیر گزینه مناسب تری برای آن ها به شمار بیاید. بنابراین این دومین مزیت برتر دمبل های قابل تنظیم اشغال فضای کمتر در باشگاه های با فضای محدود است.

3. راحتی در حمل و نقل

سومین مزیت برتر دمبل های قابل تنظیم راحتی در حمل و نقل آن ها است. اگر شما قصد اثاث کشی داشته باشید، چه در باشگاه های عمومی و چه در باشگاه های خصوصی، به احتمال زیاد باید وزنه های زیادی را با خود حمل کنید و آن ها را جابجا نمایید. اما در صورتی که از دمبل های متغیر استفاده کرده باشید راحتی در حمل و نقل و جابجایی آن ها را نیز در هنگام اثاث کشی شاهد خواهید بود.

4. امکان انجام ورزش های متعدد و مختلف

چهارمین مزیت برتر دمبل های قابل تنظیم امکان انجام ورزش های مختلف است. در واقع شما با استفاده از این دمبل ها نه تنها می توانید ورزش بدنسازی را انجام بدهید، بلکه رشته های ورزشی دیگر همچون پیلاتس، یوگا، ایروبیک، کراسفیت و فیتنس نیز با استفاده از این دمبل قابل انجام هستند و شما می توانید در این رشته های ورزشی نیز به صورت کاملا تخصصی تمرین کنید.

 

5. عدم ضربه و آسیب به اطراف

دمبل های متغیر دارای روکش لاستیکی و روکش های مخصوص ضد ضربه هستند که در صورت رها شدن از دست شما به سرامیک کف و یا به بدنه دستگاه آسیبی وارد نمی کنند. به همین جهت نیز شما می توانید با خیال راحت این دمبل‌ ها را برای تجهیز باشگاه خانگی و عمومی خود خریداری نمایید. علاوه بر آن این روکش لاستیکی باعث می شود تا عمر و دوام دمبل نیز افزایش پیدا کند و شما در طولانی مدت به راحتی بتوانید از این دمبل ها استفاده کنید، بدون اینکه هیچ آسیبی متوجه آن ها شود.

6. گستردگی دامنه حرکتی

در واقع ششمین مزیت برتر دمبل های قابل تنظیم را میتوان به گستردگی دامنه حرکتی نسبت داد. تصور کنید که دمبل های قابل تنظیم را نمی ‌توان همانند دمبل های ثابت مورد استفاده قرار داد. اما بهتر است بدانید که این دمبل به راحتی و بهتر از دمبل های ثابت دامنه حرکتی را پوشش می دهند و شما می توانید انواع مختلف حرکت ها را برای از بین بردن چربی زیر پوستی و خوش فرم کردن و زیبا کردن اندام ها و عضلات خود با این دمبل ها انجام بدهید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درخواست تماس با شما

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبدخرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 آیتم سبد خرید