ریتون اسپرت | هایپرمارکت آنلاین انواع لوازم ورزشی باشگاهی و خانگی

09021592600  - 09021593600 -09376551777  |   خط ویژه : ۶۶۵۵۱۷۷۷- ۶۶۵۱۵۳۵۷ - ۶۶۵۱۵۳۵۶

پیگیری سفارشات: 09302686427

ریتون اسپرت | هایپرمارکت آنلاین انواع لوازم ورزشی باشگاهی و خانگی

وبلاگ

شما در حال مشاهده مجله ریتون هستید ٬ از فروشگاه لوازم ورزشی ریتون کلاب بازدید فرمایید

تجهیزات ورزشی مدارس

بهترین تجهیزات ورزشی مدارس و فواید آن برای دانش آموزان

مشاهده اینستاگرام ریتون اسپرت

فهرست مطالب

تحصیل در مقاطع مختلف نیازمند بکارگیری تجهیزات مناسب و اساسی برای راحتی و تمرکز بیشتر دانش آموز می باشد. این تجهیزات استاندارد و به کار گرفته شده در مدارس موارد مختلفی اعم از تخته، میز و صندلی، نیمکت و حتی تهویه مطبوع و نور، کفپوش های استاندارد و تجهیزات ورزشی مدارس با کیفیت و مناسب را شامل می شود، که هر کدام از آن ها می تواند تاثیر دو چندانی در یادگیری فرد گشته و عدم استفاده از تجهیزات مناسب، نقص های جبران ناپذیری را هم در سطح جسمانی و هم روحی به وجود بیاورد.

 

تجهیزات ورزشی مدارس و فواید آن برای دانش آموزان

 

استفاده و بکار گیری از تجهیزات ورزشی، علمی، آموزشی و استاندارد در مدارس راهی موثر و پر فایده در افزایش مهارت های دانش آموزان و حفظ سلامتی آن ها می باشد. با استفاده از بهترین تجهیزات، سطح ایمنی و استاندارد دانش آموزان را ارتقا دهید.

توجه به نکات کاربردی و بسیار مهم در ساخت تجهیزات علمی، آموزشی، ورزشی و به کار گیری آن ها، یکی از ملزومات اساسی و ویژه در ایمنی مدارس و نظام آموزش و پرورش می باشد.

6 فایده بسیار مهم با وجود تجهیزات ورزشی مناسب در یک مدرسه

1. توسعه بدنی و سلامت :

تمرین ورزشی برای سلامتی دانش‌آموزان بسیار حائز اهمیت است. تجهیزات ورزشی به آن‌ها امکان می‌دهد تا فعالیت‌های ورزشی مناسب را در مدرسه انجام داده و به توسعه بدنی خود بپردازند.

2. تقویت روحی و روانی :

ورزش به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا استرس روزمره را کاهش داده و روحیه و انگیزه آن‌ها را افزایش دهد. تجهیزات ورزشی متنوع، فعالیت‌های گروهی و رقابت‌های سالم را تشویق می‌کند که به ارتقای روحی و روانی دانش‌آموزان کمک می‌کند.

3. توانبخشی و تعادل: تمرینات ورزشی منظمتن قبلی به دلیل محدودیت طول پاسخ کامل نشد. این پاسخ را ادامه می‌دهم:

3. توانبخشی و تعادل :

تمرینات ورزشی منظم با استفاده از تجهیزات مناسب، به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا قدرت عضلات خود را افزایش داده و تعادل و هماهنگی بدنی را بهبود بخشند. این مسائل مهم برای کسب موفقیت در ورزش‌های گروهی و فردی هستند.

 

6 فایده بسیار مهم با وجود تجهیزات ورزشی مناسب در یک مدرسه

 

4. ترغیب به فعالیت‌های جمعی :

تجهیزات ورزشی در مدارس باعث ترغیب دانش‌آموزان به شرکت در فعالیت‌های جمعی می‌شود. بازی‌ها و تمرینات گروهی، همکاری و همبستگی را تقویت می‌کنند و مهارت‌های اجتماعی و تعاملی را در دانش‌آموزان تقویت می‌کنند.

5. ارتقای عملکرد تحصیلی :

تحقیقات نشان داده است که ورزش و فعالیت‌های بدنی منظم می‌توانند بهبود عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان را تسهیل کنند. فعالیت بدنی منظم باعث افزایش هوشیاری، تمرکز و حافظه می‌شود و به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا درس خواندن و یادگیری بهتر عمل کنند.

6. فرهنگ ورزشی :

تجهیزات ورزشی در مدارس به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا با فرهنگ ورزشی آشنا شوند و به عنوان یک عادت سالم در زندگی خود حفظ کنند. با استفاده از تجهیزات ورزشی در مدرسه، دانش‌آموزان به فعالیت‌های بدنی منظم عادت می‌کنند و این عادت در طول عمرشان ادامه پیدا می‌کند.

بنابراین، تجهیزات ورزشی مناسب در یک مدرسه نه تنها به فراهم کردن فعالیت‌های بدنی و سلامتی دانش‌آموزان کمک می‌کند، بلکه به توسعه فرهنگ ورزشی، تقویت روحی و روانی، ارتقای عملکرد تحصیلی و ترغیب به فعالیت‌های گروهی نیز کمک می‌کند.

چرا وجود تجهیزات ورزشی و تشویق دانش آموزان به ورزش در مدارس مهمه !

چرا وجود تجهیزات ورزشی و تشویق دانش آموزان به ورزش در مدارس مهمه !

 

اکثر وقت دانش آموزان در کلاس های درس به صورت نشسته و یا در حال خمیده برای مشاهده تخته یا نوشتن صورت می پذیرد، از این رو می توان عنوان کرد که رعایت استاندارد های مهم در ساخت میز و نیمکت موجب افزایش راحتی دانش آموز، شکل صحیح نشستن، علاقه مندی به یادگیری بیشتر و عدم نقص در ویژگی های جسمی و روحی او می گردد. ساخت تجهیزات مدارس استاندارد و متناسب با ویژگی های فیزیکی دانش آموزان ایرانی، از جمله نکات مثبت در آموزش و پرورش و صنایع کاربردی می باشد.

هر انسانی نیمی از عمر خود را در کلاس های درس اعم از دبستان، راهنمایی، دبیرستان و دانشگاه سپری می نماید. بنابراین انتخاب و استفاده از تجهیزات استاندارد یک نکته بسیار مهم و اساسی در سلامت دانش آموزان، شکل گرفتن ساختار اسکلتی و افزایش راندمان یادگیری آن ها می باشد. رعایت استاندارد های لازم در ساخت تجهیزات مدارس متناسب با فیزیولوژی بدن دانش آموز، موجب برطرف نمودن ضعف های ساختاری اعم از حرکت دانش آموز، ساختار جسمانی و کم بودن سطح یادگیری می گردد.

 

تعدادی از تجهیزات ورزشی پر فروش ما برای مدارس

 

چرا تجهیزات غیر استاندارد مدارس در دراز مدت بر سلامتی و جسم دانش آموز تاثیر می گذارد؟

چرا تجهیزات غیر استاندارد مدارس در دراز مدت بر سلامتی و جسم دانش آموز تاثیر می گذارد؟

 

به کار گیری میز و صندلی نامناسب، کفپوش های غیر استاندارد، استفاده از لوازم و تجهیزات ورزشی بی کیفیت با جسم دانش آموز تاثیر گذار باشد، خم شدن بر نیمکت و بی تحرکی و عدم تحرک در این تجهیزات موجب تاثیرات عمیقی بر ظرفیت شش ها، کوچک شدن حجم ریه، کاهش خون رسانی، اختلال در گردش خون و … می گردد.

این آسیب ها با توجه به وضیعت جسمانی دانش آموز که در سنین رشد قرار داشته دو چندان است و می تواند سبب بروز بیماری های مزمنی اعم از ضعف ماهیچه، تغییر شکل اسکلت و دفرمه شدن آن، ناتوانی در انجام حرکات ورزشی، همیشه خسته بودن، بی حالی و در نتیجه کاهش یادگیری دانش آموز و عدم علاقه او به درس گردد. استفاده از تجهیزات مدرسه استاندارد یک راه حل ساده و کاربردی در تضمین سلامتی دانش آموزان و افزایش یادگیری او خواهد بود.

مهم ترین تجهیزات ورزشی مدارس کدام است؟

مهم ترین تجهیزات ورزشی مدارس کدام است؟

 

تجهیزات ورزشی مدارس شامل مواردی است که سلامتی، رفاه و راحتی دانش آموزان را در طول تحصیل در کلاس فراهم آورد؛ مهم ترین تجهیزات ورزشی کاربردی را می توان موارد زیر عنوان کرد:

  • انواع تور ورزشی والیبال، بسکتبال، هندبال و فوتبال
  • ضربه گیر دیوار و ستون
  • پایه و تجهیزات والیبال ثابت و متحرک
  • پایه و تجهیزات بسکتبال ثابت و متحرک بهمراه حلقه بسکتبال
  • پایه بدمینتون
  • انواع توپ های ورزشی والیبال، فوتبال، فوتسال، بسکتبال و هندبال
  • راکت های ورزشی بدمینتون و پینگ پونگ
  • میزهای ورزشی فضای بباز و بسته، ثابت و چرخ دار
  • نواع میزهای فوتبال دستی
  • کفپوش های ورزشی، گرانول، تاتامی و چمن های مصنوعی
  • انواع کفپوش های سرویس بهداشتی، استخر و تایل
  • انواع کاور ورزشی (جنس با کیفیت و قیمت مناسب)

وب سایت فروشگاه لوازم ورزی ریتون اسپرت امادگی کامل جهت همکاری با مدارس سطح کشور جهت تجهیز و فروش انواع تجهیزات و لوازم ورزشی را دارد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درخواست تماس با شما

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبدخرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 آیتم سبد خرید