ریتون اسپرت | هایپرمارکت آنلاین انواع لوازم ورزشی باشگاهی و خانگی

09021592600  - 09021593600 -09376551777  |   خط ویژه : ۶۶۵۵۱۷۷۷- ۶۶۵۱۵۳۵۷ - ۶۶۵۱۵۳۵۶

پیگیری سفارشات: 09302686427

ریتون اسپرت | هایپرمارکت آنلاین انواع لوازم ورزشی باشگاهی و خانگی

شما در حال مشاهده مجله ریتون هستید ٬ از فروشگاه لوازم ورزشی ریتون کلاب بازدید فرمایید

معرفی حرکت فیله کمر بنر

معرفی حرکت فیله کمر [همراه با آموزش تصویری فرم اصولی حرکت]

مشاهده اینستاگرام ریتون اسپرت

فهرست مطالب

فیله کمر عضله ای در پشت کمر می باشد که وظیفه نگه داشتن ستون فقرات را به عهده دارد و تقویت این عضله برای بسیاری از سبک های ورزشی ضروری و مفید می باشد. این عضله توسط افرادی که در رشته های ورزشی بدنسازی و فیتنس و پاورلیفتینگ مشغول به فعالیت هستند همواره مورد توجه قرار می ‌گیرد، به همین دلیل نیز ما در این مقاله در مورد حرکت فیله کمر و مزایای آن به طور کامل برای شما شرح خواهیم داد.

حرکت فیله کمر مزایای بسیار زیادی برای ورزشکاران دارد. افرادی که این عضله را توسط دستگاه ‌های استاندارد ورزشی و تمرین های مناسب و منظم تقویت می کنند در دراز مدت مفاصل و ستون فقرات آن ها کارایی بهتری خواهد داشت و از مشکلاتی همچون دیسک کمر و ضایعه های ستون فقرات در سنین بالاتر در امان می ‌مانند و همواره ستون فقرات آن ها در بهترین حالت ممکن قرار خواهد داشت.

معرفی حرکت فیله کمر

حرکت فیله کمر یک حرکت مناسب برای تمرین های سخت بدنسازی

اگر می ‌خواهید تمرین های سخت و طاقت فرسا را به بهترین شکل ممکن انجام دهید از تقویت فیله کمر خود به کمک دستگاه فیله کمر غافل نگردید و حرکت فیله کمر را حتما در برنامه ورزشی خود جدی بگیرید. برای تحمل وزنه های سنگین و حرکت مهم تر از عضلات قوی؛ پا و فیله کمر قوی نقش دارد و ورزشکاری که فیله کمر ضعیفی داشته باشد از پس تمرینات سنگین برنخواهد آمد و دچار کمردرد های ورزشی و همچنین دیسک کمر خواهد شد. زیرا ستون فقرات ورزشکار تحمل فعالیت‌های ورزشی همانند اسکات پا یا پرس پا را نخواهد داشت و حرکت‌ های ورزشی همانند کول هالتر و ددلیفت برای او آسیب زننده خواهد شد.

آموزش تصویری حرکت فیله کمر دستگاه | Back Extension

 

 

حرکت فیله کمر برای مشکلات جنسی آقایان

انجام حرکت فیله کمر به طور منظم و تقویت این عضله باعث می ‌شود تا حد قابل توجهی مشکلات جنسی آقایان حل گردد. تحقیقات نشان داده است که ورزش هایی که به تقویت ستون فقرات می انجامد مشکلات جنسی را تا حدود قابل توجهی رفع خواهد کرد. حرکت فیله کمر می‌تواند به تحریک ناحیه پرخونی در منطقه کمر و باسن کمک کند.

این تحریک می‌تواند باعث افزایش جریان خون به نواحی تناسلی شده و برای مردان کمک کند تا عملکرد جنسی بهبود یابد همچنین، حرکت فیله کمر می‌تواند به افزایش انعطاف‌پذیری عضلات کمر و باسن کمک کند. این انعطاف‌پذیری بیشتر می‌تواند در حرکت‌های جنسی متنوع و راحتی مؤثر باشد و تجربه جنسی را بهبود بخشد.

 

تعدادی از بهترین و پر قروش ترین دستگاه های فیله کمر موجود در ریتون اسپرت

 

آیا تمرین فیله کمر برای افرادی که دیسک کمر دارند مفید است؟

تمرین فیله کمر می‌تواند برای افرادی که دیسک کمر دارند، مفید یا خطرناک باشد، بستگی به شرایط و شدت مورد تمرین دارد. در حالت کلی، در صورتی که فرد دچار مشکلات دیسک کمری باشد، تمرینات فیله کمر باید با احتیاط و تحت نظارت متخصصان بهداشت و توانبخشی انجام شود. در مواردی که دیسک کمری وجود دارد، برخی از تمرینات فیله کمر ممکن است خطرناک باشند و به تشدید درد و مشکلات مربوط به دیسک کمری منجر شوند. به عنوان مثال، تمرینات فیله کمری شدید و با زاویه بالا ممکن است فشار اضافی روی دیسک‌ها ایجاد کنند و باعث تشدید درد و عوارض دیسکی شوند.

به همین دلیل، مهم است تمرینات فیله کمر را تحت نظارت و راهنمایی متخصصان مربوطه انجام دهید. آنها می‌توانند با توجه به شرایط شما و وضعیت دیسک کمری، تمرینات مناسب و ایمن را برای شما تعیین کنند. همچنین، بهتر است قبل از شروع هرگونه برنامه تمرینی، با پزشک خود مشورت کنید تا بتوانید از وضعیت و امکانات خود برای انجام تمرینات اطلاعات کاملی دریافت کنید. در کل، تمرین فیله کمر برای افرادی که دیسک کمر دارند می‌تواند مفید باشد، اما نیاز به توجه و نظارت دقیق دارد تا هرگونه خطری برای سلامتی شما ایجاد نشود.

 

 

حرکت فیله کمر یک حرکت مناسب برای تمرین های سخت بدنسازی

 

مزیت حرکت فیله کمر برای بانوان

حرکت فیله کمر برای بانوان نیز بسیار موثر و مفید واقع می شود. گودی کمر یکی از مشکلات شایع در بین اکثر خانم ها می باشد. اگر شما هم جزو بانوانی هستید که از این مسئله رنج می برید می توانید با بهره گرفتن از حرکت فیله کمر و تمرین دادن فیله کمر خود این گودی را به صورت کامل برطرف نموده و آن را درمان نمایید.

استفاده از وزنه طی تمرین با دستگاه فیله کمر

افرادی ورزشکار طبق برنامه تمرینی خود که توسط مربی ورزشی دریافت کرده اند از حرکت فیله کمر با دستگاه استفاده می کنند. اگر شما فردی مبتدی باشید بهتر است که از وزنه هنگام تمرین استفاده نکنید و به عضلات خود اجازه دهید تا آمادگی کامل را جهت استفاده از وزنه ها پیدا کنند.

سپس با مشورت و نظریه مربی از وزنه هنگام تمرین فیله کمر استفاده کنید و مورد آخر این است که همواره در هنگامی که بدن شما گرم می باشد حرکت فیله کمر را انجام دهید. زیرا انجام این حرکت با بدن سرد جالب و مفید نیست. تمرینات منظم فیله کمر با دستگاه باعث انعطاف پذیری عضلات و ستون فقرات ورزشکار می ‌شود و در سن بالاتر از خمیدگی ستون فقرات و کمر جلوگیری خواهند نمود.

 

 

ویژگی های یک دستگاه فیله کمر خوب

دستگاه فیله کمر استاندارد دستگاهی است که به صورت کامل و فیکس روی زمین قرار گرفته باشد و حین تمرینات ورزشکار دچار لغزش و یا لنگر انداختن نشود. علاوه بر آن، این دستگاه باید پایه ‌های کاملا مستحکم داشته باشد تا حین انجام حرکت ورزشی فیله کمر دچار شکستگی نشود. همچنین استقامت دستگاه و تحمل وزن آن نیز یک نکته قابل توجه هنگام خرید دستگاه می باشد به همین جهت نیز باید هنگام خرید حتما به آستانه تحمل وزن آن نیز دقت داشته باشید.

فروشگاه ریتون اسپرت به عنوان یکی از فروشگاه های بسیار مطرح در این زمینه مشغول به فعالیت بوده و انواع تجهیزات و ادوات باشگاهی و ورزشی را در معرض فروش قرار داده است. در این بین دستگاه فیله کمر نیز با تضمین کیفیت و تضمین قیمت کالا  با قیمت بسیار عالی و همچنین با خدمات پس از فروش در معرض فروش توسط این مجموعه فروشگاه قرار داده شده است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درخواست تماس با شما

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبدخرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 آیتم سبد خرید