ریتون اسپرت | هایپرمارکت آنلاین انواع لوازم ورزشی باشگاهی و خانگی

09021592600  - 09021593600 -09376551777  |   خط ویژه : ۶۶۵۵۱۷۷۷- ۶۶۵۱۵۳۵۷ - ۶۶۵۱۵۳۵۶

پیگیری سفارشات: 09302686427

ریتون اسپرت | هایپرمارکت آنلاین انواع لوازم ورزشی باشگاهی و خانگی

وبلاگ

شما در حال مشاهده مجله ریتون هستید ٬ از فروشگاه لوازم ورزشی ریتون کلاب بازدید فرمایید

اسکوتر برقی

۱۰ تا از بهترین اسکوتر برقی ها + (راهنمایی خرید)

مشاهده اینستاگرام ریتون اسپرت

فهرست مطالب

اسکوتر برقی یکی از وسایل نقلیه‌ی پرطرفدار در جامعه است که به منظور حرکت در شهر و کاهش ترافیک و آلودگی هوا استفاده می‌شود. این وسیله با استفاده از باتری قابل شارژ، حرکت می‌کند و در برخی مدل‌ها، با استفاده از ترمز برقی، قابلیت توقف فوری را دارد. اسکوتر برقی به دو نوع اسکوتر‌برقی تک چرخ و اسکوتر برقی دو چرخ تقسیم می‌شود.

اسکوتر‌برقی تک چرخ، یک وسیله پرکاربرد در شهر است که با سرعت بالا حرکت می‌کند و مخصوصاً برای کسانی که به دنبال تجربه‌ی حس ماجراجویی هستند، مناسب است. اسکوتر برقی دو چرخ، با سرعت پایین‌تر حرکت می‌کند و بیشتر برای حرکت در خیابان‌های شلوغ و ترافیکی مناسب است. استفاده از اسکوتر‌برقی، به منظور حرکت در شهر و کاهش ترافیک و آلودگی هوا بسیار مفید است. با استفاده از این وسیله، می‌توانید به سرعت به مقصد خود برسید و همچنین به کاهش ترافیک و آلودگی هوا کمک کنید. همچنین، استفاده از اسکوتربرقی، برای کسانی که نمی‌توانند از وسایل نقلیه‌ی عمومی استفاده کنند، بسیار مفید است.

 

اسکوتر برقی

قیمت اسکوتربرقی

 

۱۰ مدل از بهترین اسکوتر برقی

با کلیک رو اسم هر کدام میتوانید قیمت آن را مشاهده کنید.

۱. اسکوتر برقی تاشو پاور بایک ZL-E8005

اسکوتر برقی تاشو دستگاهی مناسب برای رفت و آمد های روزانه شما با بالاترین بازدهی باطری می باشد.اسکوتر power bike با قابلیت تا شدن آسان و وزن مناسب این امکان را فراهم می سازد تا در صورت نیاز در هر مکانی از آن استفاده شود. اسکوتر تاشو برقی قابلیت تحمل وزن بالا حتی تا 150 کیلو گرم را دارد.

موتور این اسکوتر براشلس با قدرت w است و باتری آن از نوع لیتیوم یونی با ولتاژ 42 ولت، که در مدت زمان 3 تا 4 ساعت به شارژ کامل می رسد و با هر بار شارژ کامل 30 تا 50 کیلومتر را می توان با این دستگاه پیمود. از جمله ویژگی هایی که این دستگاه را از اسکوتر های هم رده خود متمایز می سازد دارا بودن استاندارد ضد آب است که استفاده از این دستگاه را حتی در باران ممکن کرده است.

اسکوتر-برقی-تاشو-پاور-بایک-ZL-E8005-2

۲. اسکوتر برقی تاشو J5

بدنه ی آلومینیمی از جنس بدنه هواپیما، این محصول را نسبت به دیگر محصولات مشابه برتر کرده است. این محصول قابلیت تا شدن دارد تا فضای کمتری را اشغال کرده و بتوان آن را به عنوان مثال در چمدان یا صندوق عقب ماشین جا داد. حداکثر سرعت این اسکوتر ۲۰ کیلومتر در ساعت است. این اسکوتر به یک چراغ ال ای دی مجهز است که تا ۶ متر جلو تر را روشن کند. به علاوه این دستگاه دارای یک چراغ خطر قرمز، در قسمت پشتی خود می باشد که این محصول را ایمن کرده است. اسکوتر برقی تاشو میجیا مدل جف ۵
اسکوتر-برقی-تاشو-J5-مشکی-2
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درخواست تماس با شما

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبدخرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 آیتم سبد خرید