ریتون اسپرت | هایپرمارکت آنلاین انواع لوازم ورزشی باشگاهی و خانگی

09021592600  - 09021593600 -09376551777  |   خط ویژه : ۶۶۵۵۱۷۷۷- ۶۶۵۱۵۳۵۷ - ۶۶۵۱۵۳۵۶

پیگیری سفارشات: 09302686427

ریتون اسپرت | هایپرمارکت آنلاین انواع لوازم ورزشی باشگاهی و خانگی

شما در حال مشاهده مجله ریتون هستید ٬ از فروشگاه لوازم ورزشی ریتون کلاب بازدید فرمایید

بهترین-راهنمای-خرید-میز-پینگ-پنگ

راهنمای خرید میز پینگ پنگ | انواع آن از مبتدی تا حرفه ای 🏓

مشاهده اینستاگرام ریتون اسپرت

فهرست مطالب

راهنمای-خرید-انواع-میز-پینگ-پنگ

بازی پینگ پنگ امروزه در خیلی از مکان ها انجام میشود از پارک ها و باشگاه ها گرفته تا مدارس و حتی منازل و علاقه مندان زیادی را به خود جذب کرده است. یکی از دغدغه های افراد علاقه مند به این ورزش با قدمت خرید یک میز کارامد متناسب با نیازشان و با قیمت مناسب میباشد. در نتیجه در این مقاله تحت عنوان راهنمای خرید میز پینگ پنگ قصد داریم شما را با انواع مختلف میز ها آشنا کرده و تفاوت هر یک را به شما معرفی کنیم تا بتوانید برای خرید انتخابی عالی را داشته باشید.

این میز ها از متریال مختلفی با کارکرد های زیادی تولید میشوند که هر کدام برای فضا و مکان خاصی مناسب میباشد در نتیجه اگر اطلاعات کافی برای خرید آن را نداشته باشید ممکن است میز نا مناسبی را با قیمت گزاف تری خریداری کنید. در ادامه همراه ما باشید تا به صورت کامل اطلاعات لازمه را دریافت کنید.

روش تشخیص میز پینگ پنگ حرفه ای

برای راهنمای خرید میز پینگ پنگ ابتدا باید بدانید اجزای اصلی میز های پینگ پنگ یکی صفحاتی است که کف آن را تشکیل میدهد و دیگری پایه های است که این صفحه ها را نگه میدارد. یکی از راحت ترین راه تشخیص میز پینگ پنگ حرفه ای ضخامت صفحه آن میباشد. ضخامت این صفحه ها از ۱۲ میل تا ۲۵ میل متغیر میباشد و در واقع هر این صفحات ضخیم تر حرفه ای تر و هر چه نازک تر مبتدی تر میباشد. پایه ها نیز در حرفه ای تر بودن میز بی تاثیر نمیباشند. میزی با صفحه ضخیم باید پایه ای مقاوم و مستحکم داشته باشد تا در دراز مدت بتواند بدون بهم خوردن تراز بودن صفحه استوار باقی بماند.

پیشنهاد میشود از خرید میز هایی با ضخامت زیر ۱۵ میلیمتر خودداری فرمایید چرا که این میز ها پرتاب توپ را ضعیف میکنند و به راحتی نیز آسیب پذیر میباشند. اگر در سطح متوسط میخواهید این بازی را انجام دهید خرید میز پینگ پنگ با ضخامت ۱۶ الی ۱۹ میل برای شما مناسب میباشد و میتواند سالها برای شما عمر کند اما اگر میخواهید به صورت حرفه ای این بازی را دنبال کنید میزی با ضخامت بالا ۲۲ میل را انتخاب کنید.

انواع میز پینگ پنگ

انواع-میز-پینگ-پنگ

آشنایی با انواع میز ها میتواند بزرگترین راهنمای خرید میز پینگ پنگ برای شما باشد. میز پینگ پنگ ها از نظر متریال ساخت و برند انواع بسیار زیادی دارند که در این مقاله نام بردن آنها نمیگنجد اما در کل این میز ها باید بدانید که به دو نوع کلی تبدیل میشوند که عبارتند از:

  • میز پینگ پنگ سالنی
  • میز پینگ پنگ فضای باز

در ادامه با جزئیات این میز ها را بررسی میکنیم.

میز پینگ پنگ سالنی

میز پینگ پنگ سالنی یکی از وسایل ضروری در سالن‌های بازی و ورزشی است که برای علاقه‌مندان به این ورزش جذاب و پرطرفدار بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد. صفحات این میزها از جنس ام دی اف درجه یک ساخته شده‌اند و ضخامت آن‌ها معمولاً از ۱۲ تا ۲۵ میلیمتر متغیر است، که این امر به نرمی و استحکام صفحات آنها کمک می‌کند. این میزها در مدل‌های مختلفی از جمله تاشو، ثابت و چرخدار عرضه می‌شوند، که این تنوع به کاربران امکان انتخاب بهترین گزینه برای نیازهای خود را می‌دهد.

استفاده از میز پینگ پنگ سالنی، علاوه بر ایجاد فضایی مناسب برای بازی و تمرینات ورزشی، به افزایش هماهنگی دست و چشم، تقویت عضلات بدن و افزایش توانایی تمرکز کمک می‌کند. همچنین، وجود مدل‌های مختلف با ویژگی‌های گوناگون، این امکان را به بازیکنان می‌دهد تا میزی را که بهترین تطابق با نیازها و فضای موجود دارد، انتخاب کنند. با توجه به کیفیت و انعطاف‌پذیری این میزها، تمرینات و بازی‌های پینگ پنگ به یک تجربه شگفت‌انگیز و لذت‌بخش تبدیل می‌شود.

میز پینگ پنگ فضای باز

میز پینگ پنگ فضای باز یک وسیله‌ی اساسی و محبوب برای افراد علاقه‌مند به بازی‌های پینگ پنگ در فضای آزاد است. این میزها برای استفاده در فضای باز طراحی شده‌اند و باید مقاوم در برابر نور خورشید و باران باشند. به همین دلیل، صفحات این میزها معمولا از جنس‌های مقاوم مانند سیمان یا شیشه ساخته می‌شوند. این مواد ساخته شده از صفحات، میزها را در برابر عوامل جوی و شرایط آب و هوایی متغیر در فضای باز به خوبی محافظت می‌کنند.

استفاده از میز پینگ پنگ فضای باز، علاوه بر ایجاد فضایی مناسب برای بازی و تمرینات در فضای آزاد، به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا از فعالیت‌های ورزشی خود در فضای باز لذت ببرند. با توجه به مقاومت و پایداری صفحات این میزها، کاربران می‌توانند به طور طولانی مدت از این وسیله‌ی ورزشی استفاده کنند و تجربه‌ی لذت‌بخشی را تجربه کنند. این میزها با توجه به ویژگی‌های خاص مقاومتی خود، گزینه‌ی مناسبی برای انجام فعالیت‌های پینگ پنگ در فضای آزاد محسوب می‌شوند.

مرکز فروش خوب برای خرید میز پینگ پنگ

بهترین-فروشگاه-میز-پینگ-پنگ

خرید میز پینگ پنگ از طریق اینترنت امروزه به دلیل راحتی، سرعت و انتخاب گسترده‌تر، به مراتب موثرتر و کارامدتر از خرید حضوری شده است. امکان مقایسه قیمت‌ها، مشاهده نظرات کاربران، و دسترسی آسان به انواع محصولات و مدل‌ها از مزایای خرید آنلاین است. به علاوه، امکان انجام خریدهای اینترنتی در هر زمانی که کاربران بخواهند، بدون نیاز به حضور فیزیکی در فروشگاه، این روند را بسیار ساده‌تر و راحت‌تر می‌کند.

اگر به دنبال یک مرکز فروش قابل اعتماد برای خرید میز پینگ پنگ هستید، فروشگاه اینترنتی ریتون اسپرت را به شدت پیشنهاد می‌کنم. این فروشگاه با تنوع بالایی از انواع میزهای پینگ پنگ در انواع مدل‌ها از جمله تاشو، ثابت و چرخدار، امکان خرید آنلاین و با اطمینان را فراهم می‌کند. با ارائه‌ی اطلاعات دقیق و شفاف درباره محصولات، این فروشگاه به شما کمک می‌کند تا میزی که بهترین تطابق با نیازها و سلیقه شما دارد را انتخاب کنید و از تجربه‌ی خریدی خوشایند و مطمئن بهره‌مند شوید.

میز پینگ پنگ برای فضا های مختلف

به عنوان راهنمای خرید میز پینگ پنگ در این قسمت بهترین مدل های میز پینگ پنگ متناسب با فضا های مختلف را به شما معرفی میکنیم تا برای خرید کارتان بسیار راحت تر شود. فقط کافیست بدانید برای کجا میز را میخواهید.

۱. میز پینگ پنگ برای بازی حرفه ای

میز های حرفه ای از جنس ام دی اف میباشند و ضخامت صفحات آن ها بالای ۲۲ میل میباشد. توجه داشته باشید در مرحله بعد جنس خود ام دی اف نیز ملاک است. اگر از ام دی اف خوبی در ساخت صفحات استفاده نشده باشد ممکن است پرتاب توپ را ضعیف کرده و بازی شما را از حالت استاندارد خارج کند. اگر به دنبال یک میز بیلیارد حرفه ای تایید شده میباشید پیشنهاد ما به شما دو میز زیر میباشد که با کلیک روی هر کدام میتوانید آنها را با قیمت و تصویر مشاهده کنید.

۲. میز پینگ پنگ برای باشگاه

میز هایی برای باشگاه مناسب میباشند که مقاومت بسیار بالایی داشته باشند به علت استفاده بیش از اندازه نرمال در باشگاه. این بدان معناست که به جز ضخامت بالای صفحات این میز ها باید پایه های مقاومی نیز نسبت به بقیه میز ها داشته باشند. اگر میخواهید باشگاه پینگ پنگ تجهیز کنید پیشنهاد ما استفاده از دو میز زیر برای باشگاه میباشد.

۳. میز پینگ پنگ برای مدارس

میز های پینگ پنگ مدارس باید در حد متوسط باشد و از استفاده میز های پینگ پنگ حرفه ای در مدارس بپرهیزید. صفحات این میز ها باید ضخامتی در حد ۱۶ الی ۱۹ میلیمتر را حد اقل داشته باشند. بهتر است از جنس ام دی اف باشند البته اگر سالنی برای قرار گرفتن آن در نظر گرفته شده است. مگرنه از میز های مناسب فضای باز و یا پارکی استفاده کنید بهتر است. پر فروش ترین میز های پینگ پنگ برای مدارس دو میز زیر میباشد.

۴. میز پینگ پنگ پارکی

در ساخت این میز ها باید از متریالی استفاده شده باشد که بتواند در برابر نور خورشید و آب باران در دراز مدت مقاومت داشته باشد. اکثر این میز ها از جنی سیمان و یا شیشه بوده و  صفحات ام دی افی در این میز ها در واقع غیر قابل استفاده میباشد. این میز ها به علت استفاده از متریال دیگر به جای ام دی اف طبق استاندارد های جهانی نمیباشند اما برای سرگرمی و بازی مبتدیان در پارک ها بسیار مناسب میباشند. اگر به دنبال خرید این میز ها برای فضای باز هستید پیشنهاد ما به شما دو میز زیر میباشد.

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درخواست تماس با شما

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبدخرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 آیتم سبد خرید