ریتون اسپرت | هایپرمارکت آنلاین انواع لوازم ورزشی باشگاهی و خانگی

09021592600  - 09021593600 -09376551777  |   خط ویژه : ۶۶۵۵۱۷۷۷- ۶۶۵۱۵۳۵۷ - ۶۶۵۱۵۳۵۶

پیگیری سفارشات: 09302686427

ریتون اسپرت | هایپرمارکت آنلاین انواع لوازم ورزشی باشگاهی و خانگی

شما در حال مشاهده مجله ریتون هستید ٬ از فروشگاه لوازم ورزشی ریتون کلاب بازدید فرمایید

راهنمای-خرید-میز-بیلیارد-حرفه-ای

راهنمای خرید میز بیلیارد ( از نظر کارشناسی ) 🎱

مشاهده اینستاگرام ریتون اسپرت

فهرست مطالب

راهنمای-جامع-و-کامل-خرید-میز-بیلیارد

برای خرید یک میز بیلیارد کارامد و مناسب باید ابتدا بدانید چه نکاتی در خرید یک میز بیلیارد لازم و اساسی میباشد. در نتیجه ما در مقاله ای تحت عنوان راهنمای خرید میز بیلیارد قصد داریم به صورت کامل و جامع شما را با میز ببیلیارد آشنا کنیم و نکات ضروری در هنگام خرید را به شما آموزش دهیم تا بتوانید خریدی عالی و مطابق با خواسته خودتان را انجام دهید پس حتما قبل از خرید ۵ دقیقه وقت گذاشته و این مقاله را کامل مطالعه کنید. در ابتدا باید بدانید چه مواردی در خرید یک میز بیلیارد بسیار ضروری میباشد:

  1. متریال استفاده شده در کف میز
  2. باند ها و لاستیک باندها
  3. جنس چوب استفاده شده در میز
  4. ماهوت ( پارچه میز )
  5. مستحکم بودن پایه ها

💥 خرید میز بیلیارد 💥

راهنمای خرید میز بیلیارد ( تخصصی )

نکات-ضروری-در-خرید-میز-بیلیارد

مواردی که در بالا ذکر شد را یک به یک در اینجا مرور میکنیم و با آنها آشنا میشویم:

  • متریال استفاده شده در کف میز بیلیارد:
    برای کف میز بیلیارد عمدتا از تکه های سنگ استفاده میشود که مقاومت بالایی دارند ولی در برخی از میز ها از ام دی اف چامسون ترک ۴۰ میلیمتر نیز استفاده میشود. اگر میز را برای خانه و ویلا میخواهید ام دی اف نیز میتواند جوابگوی شما باشد اما اگر زیاد مصرف دارید از میز یا برای باشگاه میز را میخواهید باید حتما مطمئن باشد کف آن از سنگ میباشد. سنگ استفاده شده در میز های خارجی اسلیت میباشد و سنگ میز های ایرانی لایبید بروجرد ۳۲ میلیمتر پس حتما برای خرید درباره ی کف میز کامل از خریدار اطلاعات کسب کنید.
  • باند ها و لاستیک باند ها:
    باند ها از چوب راش و چوب روس تهیه میشود که اولی متریال بهتری میباشد. داخل باند های خارجی و یا ایرانی سفارشی متریال استیل بلک کار شده است که در برگشت توپ هنگام برخورد با باند بسیار تاثیر گذار اسیت و همچنین لاستیک ها هم خارجی هم تولید داخل در میز ها استفاده میشود. طبیعتا لاستیک خارجی استاندارد تر میباشد اما لاستیک های ایرانی نیز امروزه تمام تلاشش رو برای برابری با خارجی کرده است.
  • جنس چوب استفاده شده در میز:
    در ساخت میز بیلیارد از چوب روس و راش و یا ام دی اف چامسون ترک استفاده میشود. چوب های دیگر برای این محصول کارامد نمیباشند. چوب راش به علت مقاومت بسیار بالا گرانتر از بقیه و بعد از آن چوب روس میتواند طول عمر بالایی را برای میز شما رقم بزند. 
  • ماهوت یا پارچه میز:
    ماهوت های موجود در بازار چینی میباشند و بسته به کیفیت آنها و همچنین طول عمرشان از متری ۳ میلیون تا متری ۱۱ میلیون موجود میباشند. بسته به اندازه میزتان باید ببینید چند متر پارچه نیاز دارید؟ برای مثال میز اسنوکر ۱۲ فوت که بزرگ ترین میز میباشد ۵ متر پارچه میبرد.
  • مستحکم بودن پاریه ها:
    پایه ها یکی از اساسی ترین قسمت های میز میباشند. اگر به قدر کافی مستحکم نباشند در دراز مدت باعث میشوند کف میز از تراز بودن خارج شود و بازی در میزی که تراز نباشد در واقع غیر ممکن میباشد. پس حتما دقت فرمایید پایه ها از چوب روس یا راش تهیه شده باشد و از مقاومتش در دراز مدت اطمینان حاصل فرمایید.

راهنمای خرید میز بیلیارد مناسب با محیط شما

میز های بیلیارد در سایز های ۷، ۸، ۹، ۱۰، ۱۲ فوت موجود میباشد که دو سایز آخر برای بازی اسنوکر و دو سایز اول برای بازی ایت بال و سایز ۹ فوت برای جفت بازی ها استفاده میشود. حال کدام سایز برای شما مناسب میباشد؟ در ادامه اندازه دقیق هر کدام را به شما به سانتی متر خواهیم گفت فقط نکته ای که باید توجه داشته باشد این است که به جز اندازه میز شما باید از هر طرف میز ۱.۵ متر اضافه فضای خالی داشته باشید مگرنه هنگام ضربه زدن با چوب محیط لازم برای بازی چوب را نداشته و نمیتوانید به درستی بازی کنید.

پس برای خرید یک میز بیلیارد مناسب با محیطتتان فقط کافی است اندازه میز دلخواهتان را از هر طرف + ۱.۵ متر کنید و ببینید برای فضای شما مناسب میباشد یا خیر.

سایز میز بیلیارد

سایز-میز-بیلیارد-به-سانتی-متر

به زبان ساده اگر هر کدام از این طول و عرض ها را + ۳ متر کنید و با محسط خودتان مطابقت بدهید میتوانید متوجه بشوید که آن میز مناسب برای شما میباشد یا خیر. عدد ۳ از جمع دو تا ۱۰۵ متر که از هر طرف میز نیاز است بدست آمده است.

راهنمای خرید میز بیلیارد های شناخته شده

💥 خرید میز اسنوکر 💥

اگر به دنبال یک میز ایرانی درجه یک و با قدمت زیاد میگردید میز رویال و بوفالو شناخته شده ترین میز های ایرانی میباشد. اگر قیمت مناسب برایتان در اولویت میباشد میز الیت بهترین انتخاب برای شما میباشد با ظاهری شبیه میز خارجی و کیفیتی عالی و اگر به دنبال میزی ایرانی میباشید که دو منظوره باشد هم بتوان روی آن بیلیارد بازی کرد و هم به عنوان میز نهار خوری استفاده شود میز آلیسون بهترین برند در این میز ها میباشد.

در میز های خارجی برند های مطرح و مسابقاتی عبارتند از: میز استار، میز ویراکا، میز شندر، میز اوکسیر، میز لئو به ترتیب از اول به آخر کیفیت رو به پایین تر می آید هرچند که اخرین میز خارجی معرفی شده نیز به مراتب میتوان گفت از تمام میز های ایرانی جلو تر میباشد ولیکن قیمت آنها نیز ۳ برابر میز های ایرانی میباشد.

راهنمای نصب میز بیلیارد

راهنمای-نصب-میز-بیلیارد-بعد-از-خرید

نصب میز های بیلیارد یک کار تخصصی میباشد که علمش در ایران بسیار کم است. از آنجایی که بسیار مهم است که میز اصولی و دقیق و تراز نصب شود به هیچ عنوان خودتان وارد عمل برای این کار نشوید و آن را به فرد متخصص و حتی به نصاب خود تولیدی آن میز اگر بسپارید بهتر میباشد. چرا که هر میز قلق و پیچ و خم های خودش را دارد و نصاب خود تولیدی به علت نصب زیاد آن میز کاملا در آن حرفه ای شده و میز را به صورت استاندارد به شما تحویل میدهد.

سخن پایانی:

بازی بیلیارد از بازی های بسیار سرگرم کننده و اعتیاد آور میباشد که میتواند تمام اوقات فراقت شما را پر بکند همچنین خرید یک میز بیلیارد جدای از ایجاد سرگرمی میتواند یک سرمایه گذاری عالی نیز به حساب بیاید فقط کافیست رشد قیمتی انواع میز های بیلیارد را در ۴ سال اخیر مرور کنید تا متوجه عرض بنده شوید. فقط کافیست با علم درست و آشنایی مقدماتی با قطعات تشکیل دهنده میز بیلیارد اقدام به خرید یک میز مناسب برای محیطتتان کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

درخواست تماس با شما

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبدخرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 آیتم سبد خرید