ریتون اسپرت | هایپرمارکت آنلاین انواع لوازم ورزشی باشگاهی و خانگی

09021592600  - 09021593600 -09376551777  |   خط ویژه : ۶۶۵۵۱۷۷۷- ۶۶۵۱۵۳۵۷ - ۶۶۵۱۵۳۵۶

پیگیری سفارشات: 09302686427

ریتون اسپرت | هایپرمارکت آنلاین انواع لوازم ورزشی باشگاهی و خانگی

وبلاگ

شما در حال مشاهده مجله ریتون هستید ٬ از فروشگاه لوازم ورزشی ریتون کلاب بازدید فرمایید

آشنایی با فواید ایربایک و چربی سوزی آن

آشنایی با فواید ایربایک و چربی سوزی آن

مشاهده اینستاگرام ریتون اسپرت

فهرست مطالب

ایربایک ( AirBike ) یک نوع دوچرخه ورزشی است که برای تمرینات بدنسازی و تقویت عضلات استفاده می‌شود. این نوع دوچرخه دارای دو پدال مانند دوچرخه‌های عادی است، اما با دو ویژگی اضافی مهم تر: پره‌های بزرگ در جلوی دوچرخه و دستگیره‌های متحرک در بالای پره‌ها.

در ادامه به تعدادی از فواید ایربایک اشاره میکنیم تا شما را با یکی از بهترین راه کای تمرین هوازی بهتر آشنا کنیم.

ایربایک چیست ؟

ایربایک چیست ؟

ایربایک اصلی توسط آرتور نایت، یک مربی بوکس اهل آمریکا، در دهه ۱۹۲۰ اختراع شد. در ابتدا، ایربایک برای تمرینات بوکس و مبارزه استفاده می‌شد، اما به مرور زمان، برای تمرینات ورزشی و عمومی نیز مورد استفاده قرار گرفت.

ایربایک‌ها با دوچرخه‌ ثابت های دیگر کمی متفاوت هستند. آنها دستگیره‌های دستی دارند و پدال‌ها به یک پره در جلوی دوچرخه متصل شده‌اند. این پره مقاومت هوایی را فراهم می‌کند. این دوچرخه‌ها همچنین طراحی شده‌اند تا در هنگام پدال زدن، بخش بالایی بدن شما نیز درگیر شود. عمل پدال زدن باعث حرکت دستگیره‌ها می‌شود و بخش بالایی بدن را فعال می‌کند. این طراحی منحصربفرد، مجموعه‌ای از مزایای بهداشتی متنوع را فراهم می‌کند.

فواید تمرین با ایربایک

فواید-تمرین-با-ایربایک

ایربایک‌ ها تمرین عالیی برای استحکام بخشیدن به قسمت پایینی بدن ارائه می‌دهند. اگر به دنبال تجهیزات تمرینی جدید برای باشگاه خانگی خود یا برنامه‌ای برای افزایش قدرت قسمت پایینی بدنتان هستید، ایربایک ممکن است دقیقاً چیزی باشد که به دنبال آن هستید. ایربایک می‌تواند به شما در استحکام بخشیدن به ساقها، ران‌ها و رباعی‌سریع کمک کند.

 

💥 بهترین ایربایک های موجود در ریتون اسپرت 💥

 

با استفاده درست و فرم صحیح، همچنین می‌توانید عضلات پشت و عضلات سرخطی را تقویت کنید. برای به حداکثر رساندن نتایج، تلاش کنید به تدریج شدت و مقاومت هوا را افزایش دهید.

1. بهبود سلامت قلبی عروقی خود را تجربه کنید

به جز بهبود عضلات پا، دوچرخه سواری در داخل محل مکانیزم عالی برای تمرینات کاردیویی با شدت بالا است. در یک مطالعه اخیر منتشر شده توسط مجله پزشکی داخلی JAMA، مشخص شد که دوچرخه سواری در طی ۵ سال با حداقل ۳۵٪ کاهش خطر بروز مشکلات سلامت قلبی-عروقی مرتبط است. امروزه دوچرخه‌های هوایی باکیفیت بالا مانند دوچرخه هوایی AIR650 Air Bike Pro با ویژگی‌هایی مانند نظارت بر ضربان قلب، سلامت قلبی را با پیگیری پیشرفت‌های شما بهبود می‌بخشند.

2. تمرین با ایربایک می‌تواند استرس را کاهش دهد

علاوه بر تمرین کاردیویی شدید، ایربایک‌ها همچنین می‌توانند به کاهش استرس کمک کنند. تمرینات هوازی منظم به بهبود خواب و افزایش اندورفین‌ها مرتبط هستند. هر دوی اندورفین و خواب بهتر، عوامل مهمی هستند که می‌توانند بهبود سلامت و خلق و خوی شما را تسهیل کنند.

3. کاهش خطر مصدومیت حین تمرین

از دیگر فواید ایربایک میتوان به کاهش خطر صدمه‌هایی که ممکن است در محیط خارجی به وقوع بپیوندد اشاره کرد. اگرچه دوچرخه سواری در فضای باز لذت بخش و یک راه عالی برای تمرین است، امایربایک‌ها به کاهش خطر احتمالی صدماتی که در محیط خارجی ممکن است روی دهد کمک می‌کنند. در حالی که دوچرخه‌سواری در فضای باز لذت‌بخش و یک فرم عالی از تمرین است، اما خطراتی مانند ترافیک، جاده‌های لغزنده و چاله‌ها می‌توانند منجر به صدمات شوند.

استفاده از ایربایک می‌تواند به شما کمک کند تا از خطرات مربوط به جاده‌ها مانند ترافیک، جاده‌های لغزنده و چاله‌ها جلوگیری کنید. همچنین، شما می‌توانید از خطراتی که به دلیل آب و هوای نامساعد مانند دید محدود به دلیل مه و خستگی حاصل از دمای بالای تابستان را اجتناب کنید.

4. بهبود تمرکز ذهنی و هماهنگی عصب و عضله

آیا می‌دانید تمرینات کاردیویی که از طریق دوچرخه هوایی انجام می‌شود می‌تواند به بهبود سلامت ذهنی شما همکاری کند؟ این تمرینات باعث جریان خون در سراسر بدن شما، از جمله مغز، می‌شوند. جریان خون بهتر می‌تواند خلق و خو، حافظه و کلیت سلامت ذهنی را بهبود بخشد.

آیا آماده‌اید ایربایک را به برنامه تمرینی خود اضافه کنید ؟

فواید-تمرین-با-ایربایک

مانند تقریباً هر دستگاه دیگری، نحوه استفاده از ایربایک به هدف تمرینی شما و اهداف ورزشیتان بستگی دارد. از آنجایی که شما می‌توانید سرعت و مقاومت خود را بر روی ایربایک انتخاب کنید، تمرین هوازی ساده با ایربایک می‌تواند راحت نباشد! فقط سرعت خود را انتخاب کنید و شروع کنید! مبتدیان باید به هدف 10 تا 15 دقیقه روی دستگاه تمرین کنند.

مهمترین نکته این است که برنامه تمرینی خودرا بر اساس هدف‌ها و سطح فیزیکی خود تنظیم کنید و به آرامی شروع کنید. همچنین، حتماً قبل از شروع هر برنامه تمرینی، با پزشک خود مشورت کنید تا از سلامتی و توانایی جسمانی خود مطمئن شوید. با توجه به این موارد، ایربایک می‌تواند یک انتخاب عالی برای تقویت بدن و بهبود وضعیت فیزیکی شما باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

درخواست تماس با شما

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبدخرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 آیتم سبد خرید