ریتون اسپرت | هایپرمارکت آنلاین انواع لوازم ورزشی باشگاهی و خانگی

09021592600  - 09021593600 -09376551777  |   خط ویژه : ۶۶۵۵۱۷۷۷- ۶۶۵۱۵۳۵۷ - ۶۶۵۱۵۳۵۶

پیگیری سفارشات: 09302686427

ریتون اسپرت | هایپرمارکت آنلاین انواع لوازم ورزشی باشگاهی و خانگی

وبلاگ

شما در حال مشاهده مجله ریتون هستید ٬ از فروشگاه لوازم ورزشی ریتون کلاب بازدید فرمایید

فواید الپتیکال برای دیسک کمر و کمک به جلوگیری از آن [همراه با ویدئو آموزشی فرم صحیح تمرین]

فواید الپتیکال برای دیسک کمر [همراه با ویدئو آموزشی فرم صحیح تمرین]

مشاهده اینستاگرام ریتون اسپرت

فهرست مطالب

قبل از اینکه ببینیم الپتیکال برای چی خوبه بهتره از فواید الپتیکال برای دیسک کمر هم بگوییم و به توضیح این مسئله بپردازیم که تمامی افراد اعم از افراد سالم و یا افرادی که مشکلات ستون فقرات یا… دارند نباید به هیچ عنوان از ورزش دست بکشند بلکه به کمک مشورت با افراد متخصص باید برنامه ورزشی مخصوص خود را پیدا کنند. دیسک کمر نیز یکی از این مشکلات است که مبتلایان به ان می توانند به صورت اصولی با دستگاه های بی ضرر ورزش کنند.

 

فواید الپتیکال برای دیسک کمر

 

اگر مبتلایان به دیسک کمر دور ورزش را خط بکشند قطعا درکوتاه مدت به دلیل بی تحرکی دچار چاقی و اضافه وزن خواهند شد و این چاقی می تواند مشکلات عدیده دیگری همچون چربی خون یا بیماری های قلبی را نیز به دنبال داشته باشد. یکی از دستگاه های چربی سوز کاملا سازگار با دیسک کمر دستگاه الپتیکال نام دارد که در دو نوع الپتیکال باشگاهی و الپتیکال خانگی در بازار به فروش می‌رسد . در ادامه در مورد فواید الپتیکال برای دیسک کمر بیشتر توضیح خواهیم داد.

رابطه بین درمان دیسک کمر و چربی سوزی با الپتیکال

رابطه بین درمان دیسک کمر و چربی سوزی با الپتیکال

 

همانطور که می دانید چاقی و اضافه وزن برای مبتلایان به دیسک کمر بسیار مضر است. حتی چه بسا که خود چاقی موجبات ابتلا به دیسک کمر را فراهم کرده باشد. همچنین کسانی که دیسک کمر دارند به دلیل اینکه گمان می کنند ورزش برای آن ها مضر است ترجیح می دهند کمترین تحرکات ممکن را داشته باشند.

یکی از تمرین با الپتیکال برای دیسک کمر همین مسئله چربی سوزی است. وقتی که چربی های شکم و پهلو وهمچنین بالاتنه کمتر شوند حجم فشار وارده به ستون فقرات نیز به حداقل خود خواهد رسید و در پی آن درمان های طبی و پزشکی زودتر شما را به نتیجه خواهند رساند.

چگونه با وجود دیسک کمر با الپتیکال ورزش کنیم و چربی سوزی بالایی داشته باشیم ؟

چگونه با وجود دیسک کمر با الپتیکال ورزش کنیم

 

شاید برای شما هم این سوال پیش امده باشد که با وجود دیسک کمر چگونه باید با این دستگاه ورزش کنید ؟ بسیاری از افراد گمان می‌کنند به دلیل شدت حرکت بالا به پایین هنگام تمرین با الپتیکال، انجام این ورزش برای افرادی که دیسک یا درد کمر دارند بسیار خطرناک است، در صورتی که فشار بر ستون فقرات تنها در حالتی رخ می‌دهد که به صورت نادرست بر روی آن تمرین کنید. اجرای نادرست حرکت نه تنها در الپتیکال بلکه در هر ورزش و تمرینی می‌تواند ورزشکار سالم را هم از پا بندازد.

دقت کنید که حین انجام ورزش با دستگاه الپتیکال به هیچ عنوان سر خود را به جلو خم نکنید. به صورت مستقیم جلو را نگاه کنید و قامت خود را کاملا صاف نگه دارید. از طرفی حین انجام حرکات ورزشی به صورت کاملا صحیح دست ها، بالا تنه و پایین تنه خود را به صورت کاملا هماهنگ تکان دهید.

 

تعدادی از بهترین الپتیکال های موجود در ریتون اسپرت

 

ویدئو آموزشی فرم اصولی و درست تمرین با الپتیکال برای عدم آسیب به دیسک کمر

 

 

این سبک ورزش صحیح کمترین فشار وارده را به ستون فقرات و مهره های کمر شما وارد می کند و هیچ تاثیر سوئی روی دیسک کمر شما نخواهد داشت. از طرفی با چربی سوزی بالایی که دارد موجب کاهش وزن شما شده و در نهایت فشار وارده از افزایش وزن به کمر شما را به حداقل خواهد رساند. از جمله فواید الپتیکال برای دیسک کمر نیزهمین عدم درگیری مهره های کمر حین چربی سوزی و ورزش است.

در چه صورت دیسک کمر در تمرین با الپتیکال تشدید می شود ؟

دیسک کمر در تمرین با الپتیکال تشدید می شود

 

دقت کنید اگر آسیب های ستون فقرات و مفاصل شما جدی هستند به هیچ عنوان از سطح های سخت دستگاه به منظور ورزش استفاده نکنید. سطوح سخت ممکن است روی مفاصل شما و مهره های کمر شما تاثیر منفی داشته باشند.

نکته دیگری که باید مد نظر داشته باشید همان مسئله ای است که پیش تر نیز برای شما بیان کرده ایم؛ نحوه صحیح از دستگاه و نحوه قرار گیری بدن روی ان تاثیر به سزایی در این زمینه دارد. زیرا اگر این پوزیشن اشتباه رعایت شود نه تنها از تمامی فواید الپتیکال برای دیسک کمر بی بهره خواهید ماند بلکه ممکن است مشکل شما تشدید نیز شود.

فواید الپتیکال برای جلوگیری از ابتلا به دیسک کمر و درد های عضلانی

فواید الپتیکال برای جلوگیری از ابتلا به دیسک کمر و درد های عضلانی

 

الپتیکال نه تنها در درمان دیسک کمر مفید و موثر واقع می شود، بلکه در زمینه جلوگیری از ابتلای به آن نیز بسیار عالی عمل می کند. از ان جایی که استفاده زیاد از تردمیل به عنوان یک ورزش هوازی بیش از حد مجاز و در سطوح بالا ممکن است تاثیر منفی روی بدن داشته باشد، بسیاری از افراد دارای اضافه وزن بالا تمایل دارند که از الپتیکال به منظور چربی سوزی استفاده کنند تا حین ورزش کمترین فشار روی مفاصل و ستون فقرات آن ها باشد.

وقتی که حین ورزش چربی سوزی و هوازی فشار بسیار پایین و کمی روی مفاصل و ستون فقرات شما قرار بگیرد شما وزن کم خواهید کرد بدون اینکه هیچ گونه آسیبی ستون فقرات شما را تهدید کند و یا اینکه منجر به دیسک کمر در شما شود. بنابر این یکی از فواید الپتیکال برای دیسک کمر جلوگیری از ابتلای به آن می باشد.

اگر قصد خرید الپتیکال باشگاهی را دارید در ابتدا آموزش های لازم برای کار با آن را ببینید. علاوه بر آن سعی کنید که خرید خود را در برندهای معتبر انجام دهید تا بتوانید در مدت زمان طولانی بدون هیچ گونه اسسیب و خرابی از ان استفاده کنید. علاوه بر ان خرید از برندهای معتبر در فروشگاه های تخصصی مانند فروشگاه ریتون اسپرت موجب بهره مندی شما از خدمات پس از فروش بسیار عالی می شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درخواست تماس با شما

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبدخرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 آیتم سبد خرید