ریتون اسپرت | هایپرمارکت آنلاین انواع لوازم ورزشی باشگاهی و خانگی

09021592600  - 09021593600 -09376551777  |   خط ویژه : ۶۶۵۵۱۷۷۷- ۶۶۵۱۵۳۵۷ - ۶۶۵۱۵۳۵۶

پیگیری سفارشات: 09302686427

ریتون اسپرت | هایپرمارکت آنلاین انواع لوازم ورزشی باشگاهی و خانگی

وبلاگ

شما در حال مشاهده مجله ریتون هستید ٬ از فروشگاه لوازم ورزشی ریتون کلاب بازدید فرمایید

تردمیل یا پیاده روی کدام بهتر است

برای لاغری تردمیل بهتر است یا پیاده روی

مشاهده اینستاگرام ریتون اسپرت

فهرست مطالب

برای داشتن سبک زندگی سالم و تناسب اندام باید ورزش کردن را جزو لاینفک زندگی خود قرار دهید. در این بین پیاده روی ساده ترین ورزشی است که می توانید انتخاب کنید. همچنین تاثیر گذار ترین ورزش برای جلوگیری از به وجود آمدن چربی های مزاحم و همچنین خلاص شدن از دست این چربی ها است. اما بسیاری از افراد ترجیح می‌ دهند به جای پیاده روی در فضای آزاد، پیاده روی روی تردمیل را تجربه کنند. اگر سوال شما هم این است که برای داشتن تناسب اندام و لاغری تردمیل بهتر است یا پیاده روی؛ بهتر است ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

خرید تردمیل باشگاهی

برای لاغری تردمیل بهتر است یا پیاده روی

 

ما در این مقاله به مقایسه استفاده از تردمیل و یا پیاده روی در هوای آزاد پرداخته ایم، تا شما با خیال راحت تر بتوانید استفاده از تردمیل را در منزل خود را جایگزین پیاده روی در فضای آزاد کنید. برخی از افراد تصور می‌ کنند که تردمیل هرگز نمی تواند جایگزین مناسبی برای پیاده روی باشد. اما این تصور اشتباه است و همه چیز بستگی به نوع انتخاب شما و نوع استفاده از تردمیل دارد. پس با ما همراه بمانید.

برای کاهش وزن و شروع ورزش منظم تردمیل بهتر است یا پیاده روی

قبل از هرچیز، اگر شما که در حال خواندن این مقاله هستید فردی هستید که تناسب اندام نسبی دارید؛ به شما توصیه می‌ کنیم حتما پیاده روی و ورزش کردن را در برنامه روزانه خود داشته باشید و رژیم غذایی سالم انتخاب کنید تا به اضافه وزن دچار نشوید. اما اگر جزو افرادی هستید که اضافه وزن دارید و قصد دارید که برای لاغری یک روش ایده آل و مناسب انتخاب کنید، بهتر است بدانید که پیاده روی راحت ترین در دسترس ترین و آسان ترین ورزشی است که می توانید برای کم کردن وزن از آن بهره مند شوید. اما پیاده روی در فضای آزاد همیشه ممکن نیست.

 

خرید تردمیل مناسب برا شروع کاهش وزن دستیابی به اندام ایده آل

 

همچنین به دلیل آلودگی های هوا در شهرهای بزرگ و یا به دلیل وجود وسایل نقلیه متعدد این امکان از بسیاری از افراد گرفته شده است که بتوانند در هوای آزاد پیاده روی داشته باشند. علاوه بر موارد ذکر شده پیاده روی کردن در فصل های سرد سال که باران و برف می بارد نیز تقریبا غیر ممکن بوده و ممکن است پیاده روی در باران یا هوای سرد منجر به سرماخوردگی افراد شود. بنابراین یک جایگزین بسیار عالی و ایده آل برای پیاده روی استفاده از تردمیل است. اما این سوال حتما برای شما هم پیش آمده است که در نهایت تردمیل بهتر است یا پیاده روی؟‌

در واقع پاسخ ما بستگی به نوع ورزش شما و نوع انتخاب تردمیل دارد. برای پاسخ به این سوال در ابتدا باید سوال دیگری را مطرح کرد که در ادامه به آن میپردازیم.

چه نوع تردمیلی انتخاب کنیم ؟

اگر میخواهید پیاده روی شما بر روی تردمیل کاملا موثر و تاثیر گذار باشد باید حتما در انتخاب تردمیل دقت کنید. اگر میخواهید جواب سوال برای لاغری تردمیل بهتر است یا پیاده روی را پیدا کنید؛ باید اول به این سوال پاسخ دهید که آیا تردمیل خریداری شده شما استانداردهای لازم و کافی را برای ورزش کردن شما دارد یا خیر؟ در واقع تردمیل شما چه تردمیل باشگاهی باشد چه تردمیل خانگی باید هم از لحاظ دامنه تحمل وزنی، هم از لحاظ سرعت، شیپ و هم از لحاظ نوع تسمه در سطح استاندارد باشد.

 

چه نوع تردمیلی انتخاب کنیم ؟

 

در غیر این صورت ممکن است به نتیجه دلخواه خود نرسید. بنابراین دقت داشته باشید که تردمیل انتخاب شده هم دارای برند مناسب باشد و هم با تمام نیازهای شما همخوانی داشته باشد. زیرا تردمیل های تولید شده در کمپانی های مختلف از لحاظ مدل، عملکرد و همچنین از لحاظ کیفیت در سطح های مختلف هستند و برخی از آنها قدرت بیشتر و برخی دیگر قدرت کمتری دارند. بنابراین توجه به قدرت موتوری تردمیل و نوع آن اهمیت ویژه‌ای در رسیدن به لاغری دارد.

همیشه افراد تصور می کنند به دلیل اینکه سطح زمین طبیعی و نچرال است، پیاده روی در این فضا نیز میتواند بهتر از تردمیل عمل کند و سازگاری بیشتری با مفاصل پا داشته باشد. اما این نکته را به خاطر داشته باشید که اگر شما هنگام استفاده از تردمیل از کفش استاندارد استفاده کنید و همچنین به صورت متناوب به و استاندارد از شیب و سرعت تردمیل بهره‌ مند شوید، می توانید حالتی شبیه به پیاده روی در فضای آزاد را برای خود شبیه سازی کنید.

خرید تردمیل مناسب برا شروع کاهش وزن و دستیابی به اندام ایده آل

این در صورتی است که در برخی مواقع پیاده روی در فضای آزاد می تواند از لحاظ بهبود روحیه افراد مناسب تر باشد. افرادی که با بیرون رفتن از منزل و پیاده روی در خارج از منزل روحیه بهتری پیدا می‌ کنند می‌ توانند به جای تردمیل از پیاده روی استفاده کنند. در غیر این صورت تردمیل می تواند جایگزین بسیار عالی و مناسب و ایده آلی برای پیاده روی باشد. وب سایت فروشگاهی ریتون اسپرت به عنوان یکی از وبسایت های بزرگ در زمینه فروش تردمیل های برند و مطرح اقدام به توزیع این محصول با قیمت مناسب و به صورت کاملا مستقیم نموده است.

 

 

جمع بندی

 

شما می‌ توانید برای دریافت ویژگی های کیفی و فنی این محصول از طریق وب سایت فروشگاهی ریتون اسپرت اقدام نموده و در نهایت خرید خود را با قیمت مناسب و با دریافت تضمین کیفیت انجام بدهید. کارشناسان ما در ریتون اسپرت آماده ارائه مشاوره های لازم به شما در جهت خرید تردمیل مناسب و استاندارد با قیمت عالی برای شما هستند، تا بتوانید یک انتخاب کاملا عالی و متناسب با هزینه، نیاز و سطح تمرینی خود داشته باشید.

جمع بندی

در هر صورت در انتهای مقاله باید به صورت خلاصه به کسانی که دنبال پیدا کردن این سوال هستند که برای لاغری تردمیل بهتر است یا پیاده روی این نکته را بیان کنیم که تردمیل از لحاظ بسیار زیادی نسبت به پیاده روی در فضای آزاد مزیت دارد، که از جمله آنها می‌ توان به کنترل پیشرفت ورزش، ایمنی بیشتر، استفاده آسانتر، صرفه جویی در زمان، در امان بودن از آلودگی هوا، در امان بودن از تصادف، امکان استفاده راحت تر برای افراد مسن و خانم های باردار، مناسب برای استفاده برای افراد شاغل، در دسترس بودن در محل کار و منزل، امکان استفاده در روزهای بارانی و یا روزهای گرم تابستانی و… اشاره کرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درخواست تماس با شما

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبدخرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 آیتم سبد خرید