ریتون اسپرت | هایپرمارکت آنلاین انواع لوازم ورزشی باشگاهی و خانگی

09021592600  - 09021593600 -09376551777  |   خط ویژه : ۶۶۵۵۱۷۷۷- ۶۶۵۱۵۳۵۷ - ۶۶۵۱۵۳۵۶

پیگیری سفارشات: 09302686427

ریتون اسپرت | هایپرمارکت آنلاین انواع لوازم ورزشی باشگاهی و خانگی

وبلاگ

شما در حال مشاهده مجله ریتون هستید ٬ از فروشگاه لوازم ورزشی ریتون کلاب بازدید فرمایید

افزایش سرعت عمل با تردمیل

مشاهده اینستاگرام ریتون اسپرت

فهرست مطالب

شاید شما هم در باشگاه های ورزشی افرادی را دیده باشید که با سرعت بسیار بالا و با شیب تند تردمیل تمرین می کنند. ممکن است در نگاه اول تصور کنید که به راحتی می توانید شما هم همانند آن ها روی تردمیل بدوید. اما این تصور واقعا غلط است. افزایش سرعت عمل با تردمیل و یا حتی بدون تردمیل و در هوای آزاد؛ نیاز به تمرین و تمرکز و تکرار فراوان دارد.

بنابراین اگر شما نیز تمایل دارید که فرایند کالری‌ سوزی خود را با سرعت بیشتری انجام دهید و دویدن با سرعت بالا را تجربه کنید، حتما باید تمرین های مخصوص را انجام دهید. ما در این مقاله تصمیم گرفته ایم که در مورد افزایش سرعت عمل با تردمیل باشگاهی به صورت تخصصی توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم، تا بتوانید در مدت زمان کوتاه تر و به صورت اصولی تر وزن خود را کم کنید و کمترین آسیب را به بدن مفاصل و عضلات خود وارد آورید.

 

افزایش سرعت عمل با تردمیل

 

آموزش افزایش سرعت عمل با تردمیل

برای اینکه افزایش سرعت عمل با تردمیل را تجربه کنید باید به صورت گام به گام و قدم به قدم شروع کنید. توجه کنید که سرعت عمل بدون مقدمه و بدون تمرین باعث آسیب شدید به مفاصل شما و همچنین به عضلات شما خواهد شد. ممکن است عضلات شما دچار آسیب شوند و تا هفته ها نتوانید به ورزش بازگردید. بنابراین اگر می خواهید سرعت عمل خود را روی تردمیل تقویت کنید، باید به صورت گام به گام شروع کنید و توصیه های زیر را نیز رعایت کنید.

 

آموزش افزایش سرعت عمل با تردمیل

 

برای افزایش سرعت عمل با تردمیل دویدن را با راه رفتن معمولی تلفیق کنید

بعد از مدت زمان محدودی که شروع به راه رفتن بر روی تردمیل کردید، می توانید کم کم سرعت خود را نیز بالا ببرید. اما دقت داشته باشید که به هیچ عنوان در گام های اولیه و در مراحل اولیه تمرین خود، به سرعت روی تردمیل ندوید. زیرا سرعت بالا هم می تواند موجب آسیب به عضلات شما و خستگی طولانی مدت شود، و هم باعث آسیب به مفاصل بدن شما شود. بنابراین سعی کنید مطابق با یک برنامه کاملا استاندارد سرعت خود را آرام آرام زیاد کنید تا بتوانید سرعت عمل خود را بیشتر کنید. لذا اولین گام برای افزایش سرعت عمل با تردمیل داشتن یک برنامه منظم و استاندارد و اینتروال است.

 

برای افزایش سرعت عمل با تردمیل دویدن را با راه رفتن معمولی تلفیق کنید

 

تردمیل های پر فروش ریتون اسپرت

پوشیدن کفش مخصوص باعث افزایش سرعت عمل با تردمیل می شود

هر نوع ورزش و یا هر نوع تحرکی نیازمند وسایل و تجهیزات مخصوص به خود است. ورزش پیاده روی و دویدن نیز یکی از ورزش های کاملا تخصصی است که وسایل و تجهیزات مورد نیاز شما برای انجام این ورزش عبارت از یک جفت کفش مخصوص دویدن است. بنابراین اگر می‌ خواهید افزایش سرعت عمل با تردمیل را تجربه کنید و با استفاده از آن کالری‌ سوزی بالا داشته باشید، حتما از کفش مخصوص استفاده کنید. این کفش هم باعث میشود سرعت عمل شما با تردمیل بالاتر برود، و هم باعث جلوگیری از آسیب به مفاصل و عضلات بدن شما خواهد شد. بنابراین به هیچ عنوان استفاده از کفش مخصوص را فراموش نکنید و و بدون کفش بر روی تردمیل راه نروید.

 

پوشیدن کفش مخصوص باعث افزایش سرعت عمل با تردمیل می شود

 

تغذیه مناسب جهت افزایش استقامت و سرعت بر روی تردمیل

شاید شما هم برای کم کردن وزن خود رژیم های سفت و سخت را تجربه کرده باشید. اما به یاد داشته باشید که هر نوع رژیم غذایی نیازمند بررسی یک مشاور تغذیه است. بنابراین سعی کنید که مواد لازم و ضروری برای سوخت و ساز بدن را از رژیم غذایی خود حذف نکنید و حتما کالری لازم و مناسب را برای دویدن از مواد مغذی دریافت کنید. مصرف مواد مغذی با کالری مناسب می‌‌ تواند برای بدن شما و برای تامین انرژی در بدن شما بسیار مفید واقع شود.

این در صورتی است که عدم دریافت انرژی مناسب منجر به بی حالی شما در هنگام دویدن و خستگی زودرس میشود. بنابراین ممکن است نتوانید به خوبی ورزش کنید و به تناسب اندام مناسب برسید. به خاطر داشته باشید که دریافت کالری های سالم و لازم برای بدن به معنی دریافت کالری اضافی نیست و رژیم غذایی شما باید کاملا اصولی و تحت نظر متخصص تغذیه باشد.

 

دریافت کالری مناسب را فراموش نکنید

 

توجه به شرایط فیزیکی بدن و عضلات هنگام تمرین حرفه‌ای با تردمیل

دقت کنید که برای افزایش سرعت عمل با تردمیل باید حتما به سلامت بدن خود نیز توجه کنید. بنابراین زبان بدن خود را بشناسید. زیرا شما نمی خواهید به هر قیمتی سرعت عمل خود را افزایش بدهید. بنابراین در صورتی که بدن شما پس از ورزش دچار دردهای غیر طبیعی شد حتما ورزش خود را متوقف کنید. به عنوان مثال درد گرفتن عضلات بدن مانند ساق پا و ران پا یک عمل طبیعی پس از دویدن تند است.

اما در صورتی که این دردها غیرمعمول بودند حتما نیاز به بررسی‌ های بیشتر دارد. به عبارتی ممکن است که شما احساس درد های تیز و سوزناک را در برخی از عضلات خود داشته باشید و یا اینکه یک قسمت از بدن شما دچار درد شود‌ در این صورت حتما باید ورزش را متوقف کرده و به پزشک مراجعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درخواست تماس با شما

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبدخرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 آیتم سبد خرید