ریتون اسپرت | هایپرمارکت آنلاین انواع لوازم ورزشی باشگاهی و خانگی

09021592600  - 09021593600 -09376551777  |   خط ویژه : ۶۶۵۵۱۷۷۷- ۶۶۵۱۵۳۵۷ - ۶۶۵۱۵۳۵۶

پیگیری سفارشات: 09302686427

ریتون اسپرت | هایپرمارکت آنلاین انواع لوازم ورزشی باشگاهی و خانگی

شما در حال مشاهده مجله ریتون هستید ٬ از فروشگاه لوازم ورزشی ریتون کلاب بازدید فرمایید

تجهیزات بیلیارد و اسنوکر

تجهیزات بازی بیلیارد

مشاهده اینستاگرام ریتون اسپرت

فهرست مطالب

کیفیت بازی بیلیارد، با کیفیت تجهیزات و وسایل این بازی رابطه مستقیم دارد. بازی بیلیارد تجهیزات و وسایل خاص خود را دارد. این وسایل در برند ها و جنس های مختلفی تولید شده و به فروش می رسند. از جمله تجهیزات و وسایل بازی بیلیارد می توان موارد زیر را برشمرد؛

توپ بیلیارد

توپ بیلیارد از جنس های متفاوتی تولید می شود که از جمله آن می توان به جنس های اروپایی همچون جنس عاج اشاره نمود. در برخی مواقع این توپ ها از جنس خاک رس با کیفیت و پخته شده نیز می باشند. اما توپ های آسیایی غالبا از جنس رزین پلی استر تولید می شوند. این توپ ها از لحاظ قیمت مقرون به صرفه تر از قیمت های اروپایی هستند. توپ بیلیارد حین بازی هم در برابر ضربات چوب بیلیارد و هم در برابر ضربات توپ سفید قرار دارد. به همین جهت نیز باید از استحکام کافی برخوردار باشند و در عین حال از لحاظ سبکی نیز در حالت استاندارد و وزن استاندارد خود باشند.

چوب بیلیارد

چوب بیلیارد خود شامل سه قسمت نوک، بدنه و دسته است. طول این چوب در حالت استاندارد خود باید حدود 147 سانتی متر باشد. نوک چوب قسمت سفید چوب است که حدودا طول آن به یک سانتی متر و بیست و هفت میلی متر می رسد. بدنه چوب نیز از یک چوب با کیفیت صاف و پردازش شده تشکیل شده است. پهنای این چوب کم است و اندازه آن باید دقیقا مطابق با استانداردهای جهانی باشد.

میز بیلیارد

عرض میز بیلیارد حدودا برابر با 137 سانتی متر و طول آن 274 سانتی متر است. رنگ این میز به رنگ سبز بوده و غالبا جنس رویه آن از پلی استر و پشم است. ساختار سبد های میز بیلیارد نیز بدین صورت هستند که چهار کیسه در چهار گوشه میز و دو کیسه در هر دو طرف میز قرار دارند. در قدیم الایام جنس میز بیلیارد از نمد تولید می شده است. اما امروزه بیشتر از جنس پشم شیشه، پشم معمولی و یا مخلوط پشم و نایلون است. میز بیلیارد در رنگ های دیگر نیز تولید می شود که از جمله آن ها می توان به رنگ های قرمز و ارغوانی نیز اشاره کرد. اما این رنگ ها در کوتاه مدت چشم انسان را خسته می کنند. بنابراین بهترین گزینه برای رنگ میز بیلیارد رنگ سبز است.


جهت مشاوره و خرید با ما تماس بگیرید

راک بیلیارد

راک نیز یکی از تجهیزات بازی بیلیارد است که به وسیله آن توپ ها را در روی میز را مرتب می کنند. این وسیله به صورت یک جسم مستطیل شکل تو خالی می باشد که توپ های بیلیارد در آن به صورت مرتب قرار می گیرند. در این راک می بایست توپ شماره ۸ در وسط و توپ شماره یک در ابتدای راک تنظیم شود.

گچ بیلیارد

نوک چوب بیلیارد با استفاده از یک جنس کائوچو پوشانده می شود. گرچه بیلیارد نیز نوک کائوچو را می پوشاند تا هنگام ضربه زدن به توپ عملکرد بهتری داشته باشد. اما وقتی که نوک چوب با استفاده از گچ بیلیارد پوشانده شود چوب در هنگام ضربه زدن به توپ بهتر خواهد چسبید.

تجهیزات و وسایل بازی بیلیارد بسته به نوع و زمینه بازی با یکدیگر متفاوت هستند به عنوان مثال میز بازی اسنوکر که یکی انواع بازی بیلیارد به شمار می آید، جنس متفاوتی نسبت به انواع مختلف میزهای دیگر دارد. این میز غالبا از جنس متفاوتی پوشیده می شود و اندازه آن کمی بزرگتر است. معمولا در این بازی درازای میز حدود دو برابر بیشتر از پهنای آن است.

فروشگاه اینترنتی ریتون اسپرت به عنوان یکی بهترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه فروش انواع مختلف لوازم ورزشی به شمار می آید. این فروشگاه به عنوان یک مرجع تخصصی در زمینه فروش انواع لوازم و تجهیزات باشگاهی و ورزشی مشغول به فعالیت بوده و انواع مختلف این محصولات را در بهترین برند ممکن و عالی ترین قیمت موجود در معرض فروش برای مشتری قرار داده است. یکی از تجهیزات و وسایل ورزشی که فروشگاه ریتون اسپرت در معرض فروش برای علاقه ‌مندان قرار داده است میز بیلیارد و تجهیزات بازی بیلیارد می باشد. این تجهیزات از بهترین نوع و بادوام ترین نوع خود می باشند که قیمت ‌گذاری آنها بسیار عالی است. لذا شما می توانید کاملا بدون واسطه و به صورت مستقیم و غیر حضوری با صرفه ‌جویی در زمان و هزینه خود تمامی تجهیزات و وسایل بازی بیلیارد را از فروشگاه اینترنتی ریتون اسپرت خریداری نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درخواست تماس با شما

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبدخرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 آیتم سبد خرید