ریتون اسپرت | هایپرمارکت آنلاین انواع لوازم ورزشی باشگاهی و خانگی

09021592600  - 09021593600 -09376551777  |   خط ویژه : ۶۶۵۵۱۷۷۷- ۶۶۵۱۵۳۵۷ - ۶۶۵۱۵۳۵۶

پیگیری سفارشات: 09302686427

ریتون اسپرت | هایپرمارکت آنلاین انواع لوازم ورزشی باشگاهی و خانگی

وبلاگ

شما در حال مشاهده مجله ریتون هستید ٬ از فروشگاه لوازم ورزشی ریتون کلاب بازدید فرمایید

دستگاه مسگری چه کاربردی دارد

نحوه تمرین کردن با دستگاه مسگری و فواید آن (+گیف)

مشاهده اینستاگرام ریتون اسپرت

فهرست مطالب

کاربرد دستگاه مسگری در آب کردن پهلوها و شکم است و علاوه بر آب کردن چربی های زیاد پهلو و شکم به تقویت کلی عضلات فیله کمر نیز خواهد پرداخت. تجمع چربی های ناحیه پهلو و شکم یکی از مشکل سازترین مسائلی است که خیلی از افراد با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و سعی دارند با روش های متنوع این چربی ها را از بین ببرند. تجمع چربی ها و لیپید ها در ناحیه شکم و پهلو به طور کلی استایل بدنی را مورد هدف قرار می‌دهد و زیبایی کلی بدن را تحت تاثیر قرار می دهد. اگر بخواهیم به طور کلی توضیح دهیم کاربرد دستگاه مسگری در آب کردن چربی های پهلو و شکم بوده و در ورزش بدنسازی نیز کاربرد های بالای آن را شاهد هستیم.

نحوه تمرین کردن با دستگاه مسگری

برای تمرین با دستگاه مسگری طبق برنامه ورزشی خود می توانید به صورت ایستاده یا با استفاده از نیمکت دستگاه به صورت نشسته حرکات متناسب را انجام دهید. از میله های اهرم این دستگاه میتوانید استفاده کنید و حرکت های چرخشی را شروع کنید. نکته ‌ای که باید مد نظر قرار دهید این است که بالاتنه را در جهت مخالف حرکت دهید و از ناحیه پهلو به طرفین خود چرخش را انجام دهید. اگر مبتدی هستید سعی کنید که حرکت را با سرعت مناسب انجام دهید در حالت نشسته شما قادر خواهید بود که فشار بیشتری را وارد کنید.

فواید استفاده از دستگاه مسگری

تقویت نخاع و عضلات پشت کمر

استفاده از دستگاه مسگری به صورت مکرر و طبق برنامه باعث تقویت بسیار چشمگیر عضلات پشت کمر می شود. وقتی که این عضلات تا حد بالایی تقویت شوند در واقع آن ها نیز در حالت کاملاً عالی قرار خواهند گرفت و از آسیب هایی همچون و ساییدگی مهره ها به یکدیگر و یا کم شدن فاصله مهره ها در امان خواهید بود.

خوش استایل کردن کمر

به دلیل اینکه دستگاه مسگری تمامی چربی های اضافی در ناحیه پهلوها و شکم و کمر را می سوزاند، باعث می شود تا شما در نهایت یک کمر باریک و بسیار زیبا داشته باشید. این مسئله تاثیر بسیار چشمگیر و بسزایی در زیباتر به نظر رسیدن شما و تناسب اندام شما خواهد داشت.

بالا بردن گردش خون در ناحیه کمر

دیگر کاربرد دستگاه مسگری بالا بردن گردش خون است. به دلیل اینکه این دستگاه کمر و ستون فقرات شما را مورد هدف قرار می دهد باعث می شود تا جریان خون به این عضلات افزایش پیدا کند و تقویت ماهیچه ها در این قسمت به در بهترین نحو خود انجام شود. همچنین هنگامی که گردش خون در این قسمت زیاد شود سوخت و ساز نیز بالا رفته و بافت های چربی با سرعت بیشتری شکسته شده و از بین می‌ روند.

تقویت فیله کمر

یکی دیگر از کاربررد دستگاه مسگری تقویت فیله کمر میباشد. در واقع این دستگاه یا به عبارتی دستگاه مسگری نیز تاثیرات فیله کمر را داشته و باعث می ‌شود تا فیله کمر شما به مرور زمان قدرتمندتر شده و تمامی اثرات مثبت ناشی از تقویت فیله کمر نیز شامل حال فرد ورزشکار شود.

نکات مهم هنگام استفاده از دستگاه مسگری

همواره به این نکته توجه کنید که حرکت مسگری همانند حرکت فیله کمر ستون فقرات و عضلات فیله را مورد هدف قرار می‌دهد. در دستگاه مسگری عضلات شکم و پهلو هم درگیر می ‌شوند. اما این حرکت تمرینی و ورزشی را با بدن گرم انجام دهید و هیچ وقت با بدن سرد این حرکات را انجام ندهید. زیرا ممکن است موجب گرفتگی عضلات کمر شود. همچنین اگر دچار دیسک کمر هستید بدون هماهنگی و مشورت با پزشک و مربی ورزشی خود این حرکت را انجام ندهید.

استفاده از دستگاه ورزشی مسگری برای افرادی که قصد آب کردن چربی های میان تنه خود را دارند و یا و قصد دارند کمر خود را حالت دهند در منزل هم بسیار مناسب است و تقریبا محدوده سنی خاصی ندارد. بنابراین اکثر افراد به راحتی می ‌توانند دردهای ستون فقرات را نیز به وسیله این دستگاه کاهش دهند و همچنین ستون فقرات خود را با این دستگاه به صورت چشمگیری تقویت کنند.

بهتر است بدانید که  دستگاه مسگری از جمله دستگاه های بدنسازی است که علاوه بر نقش فرم دهی، چربی سوزی و عضله سازی نقش درمانی نیز دارد و شما می توانید با استفاده از این دستگاه با طی کردن تمرینات کاملا اصولی و تحت نظر مربی بسیاری از دردهای ستون فقرات خود را نیز تا حد چشمگیری درمان کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

درخواست تماس با شما

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبدخرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 آیتم سبد خرید