ریتون اسپرت | هایپرمارکت آنلاین انواع لوازم ورزشی باشگاهی و خانگی

09021592600  - 09021593600 -09376551777  |   خط ویژه : ۶۶۵۵۱۷۷۷- ۶۶۵۱۵۳۵۷ - ۶۶۵۱۵۳۵۶

پیگیری سفارشات: 09302686427

ریتون اسپرت | هایپرمارکت آنلاین انواع لوازم ورزشی باشگاهی و خانگی

شما در حال مشاهده مجله ریتون هستید ٬ از فروشگاه لوازم ورزشی ریتون کلاب بازدید فرمایید

آموزش تمرین با حلقه ورزشی برای لاغری و چربی سوزی بالا

آموزش تمرین با حلقه ورزشی برای لاغری و چربی سوزی بالا

مشاهده اینستاگرام ریتون اسپرت

فهرست مطالب

حلقه ورزشی یکی از تجهیزات بسیار عالی و شگفت ‌انگیز برای آب کردن چربی های شکم و پهلو است. در پاسخ به سوال با حلقه زدن چقدر وزن کم میکنیم ؟ باید بگوییم حلقه زدن باعث کالری سوزی بسیار بالایی می شود و در هر ۳۰ دقیقه شما می‌توانید حدود ۲۱۰ کالری انرژی بسوزانید.

چربی های شکم و پهلو جزو چربی های بسیار مشکل ساز هستند که امروزه با توجه به زندگی ماشینی و کم تحرکی در بین بسیاری از افراد دیده می‌شوند و تمامی افراد تمایل دارند که هر چه سریع ‌تر و بدون کمترین دردسر این چربی ها را بسوزانند. بنابراین ما در این مقاله از سری مقالات ریتون اسپرت تصمیم گرفته‌ ایم که چند روش تمرینی بسیار کاربردی به منظور کار با حلقه ورزشی برای لاغری شکم به شما آموزش دهیم.

 

آموزش تمرین با حلقه ورزشی برای لاغری

آموزش تمرین با حلقه ورزشی و تقویت عضلات شکم و پهلو

اگر تو زدن حلقه ورزشی مشکل دارید و حلقه روی کمرتان نمیماند و به زمین میافتد حتما این فیلم کوتاه را مشاهده کنید تا خیلی ساده راهکار آن را بیاموزید. بعد از مشاهده فیلم بالا که بعد از آن موفق میشوید حلقه را نگه دارید پیشنهاد میکنیم فیلم کوتاه زیر را نیز مشاهده کنید تا روش اصولی و درست حلقه زدن را نیز یاد بگیرید. چرا که بیشتر مردم متاسفانه با رعایت نکردن چند نکته کوتاه اشتباه حلقه میزنند و این حلقه زدن اشتباه میتواند بسیار برای بدن شما آسیب زا باشد و شما را دچار ساییدگی مفاصل کند.

۴ مدل روش تمرینی برای عضله سازی و لاغری شکم و پهلو با حلقه ورزشی

نکته ای که قبل از آموزش تمرین ها و آموزش حلقه زدن با حلقه ساده باید به شما یادآوری کنیم این است که تنها چرخاندن حلقه به دور پهلوها و شکم باعث چربی سوزی نمی شود. بلکه باید مدل چرخاندن حلقه نیز کاملاً اصولی باشد تا هم موجب سوزاندن چربی ها شده و هم باعث ساخت عضلات قوی در ناحیه شکم شود.

در واقع تمرین با حلقه ورزشی برای لاغری، عضلات هسته بدن را فعال می کند و باعث فعال شدن ماهیچه ها و عضله سازی در هسته بدن می ‌شود. البته حلقه ها وزن های متفاوتی دارند که از جمله این وزن‌ ها می ‌توان به وزن های پایین نیم کیلویی الی وزن های بالا همچون سه کیلویی اشاره کرد، که هر فرد متناسب با نوع آمادگی جسمانی و همچنین سابقه فعالیت خود می ‌تواند از یکی از این حلقه ‌ها برای انجام دادن تمرین استفاده کند.

 

۴ مدل روش تمرینی برای لاغری و عضله سازی شکم و پهلو با حلقه ورزشی

 

کشش با خم شدن از پهلو

این حرکت برای تمرین با حلقه ورزشی برای لاغری کشش باخم شدن از پهلو است. البته توجه داشته باشید شما باید نحوه کار کردن با حلقه و تمرین برای حفظ تعادل را در درجه اول به خوبی آموزش ببینید و سپس به انجام این تمرینات بپردازید. برای انجام این حرکت شما باید حلقه را به گونه ‌ای بگیرید که پایین آن در قسمت پایین کمر شما و بالای آن در بالای سر شما قرار بگیرد به یک طرف خم شوید به مرکز حلقه بیاید و دوباره به سمت دیگر خم شوید. این حرکت را می ‌توانید در چند ست متفاوت بسته به توان بدنی خود انجام دهید و در نهایت حدود ۱۰ دقیقه به صورت نرمال حلقه بزنید.

 

خرید هولا هوپ از ریتون اسپرت

 

کار کردن بر روی پهلوها با حرکات نینجا

مدل دیگر تمرین با حلقه ورزشی برای لاغری کار کردن روی پهلو ها با حرکت نینجا است. برای این منظور شما باید حلقه لاغری را در مقابل بدن خود به صورت موازی با زمین در دست بگیرید. در ادامه حرکت کمی زانوهای خود را خم کنید و حلقه را به بدن خود نزدیک نمایید.

سپس بالا تنه را به راست بچرخانید. در درجه دوم حلقه را به دست راست دهید و آن را به پشت بدن ببرید. سپس بالاتنه خود را به چپ بچرخانید و حلقه را به دست چپ بدهید. پاها را صاف روی زمین بگذارید و تنها از بالاتنه بچرخید. دقت داشته باشید که از ران های خود برای چرخیدن به هیچ عنوان استفاده نکنید.

 

کار کردن بر روی پهلوها با حرکات نینجا

 

آب کردن چربی های شکم به وسیله دراز و نشست با حلقه

آب کردن چربی های شکم وسیله دراز و نشست با حلقه یک تمرین با حلقه ورزشی برای لاغری است. این حرکت بدین گونه انجام می پذیرد که در ابتدا شما باید به پشت روی یک تشک ورزشی دراز بکشید و زانوها را خم کنید و کف پاها را روی زمین بگذارید. این دقیقا همان حالتی است که برای دراز و نشست های معمولی از آن استفاده می کنید.

سپس روی حلقه دراز بکشید به گونه ‌ای که پایین حلقه زیر قسمت پایین کمر و بالای آن در بالای سر شما قرار داشته باشد. پس از طرف دیگر حلقه را بگیرید و شکم خود را سفت کنید. در همین حین باید شانه هایتان را کمی از روی زمین بلند کنید. در این وضعیت به مدت چند ثانیه باقی بمانید و سپس به آرامی به وضعیت اولیه بازگردید.

 

آب کردن چربی های شکم به وسیله دراز و نشست با حلقه

 

حلقه زدن برای لاغری شکم و پهلو

این حرکت نیز یک تمرین با حلقه ورزشی برای لاغری بوده و بسیار موثر واقع می‌ شود. شما برای انجام این حرکت باید حلقه را دور کمر خود نگه دارید و پاهای خود را به عرض شانه باز کنید. سپس با دست حلقه را به طرف خارج باسن هل دهید تا حلقه شروع به چرخیدن کند. با چرخاندن باسن خود سعی کنید پهلو به پهلو حرکت چرخشی را انجام دهید. به شکلی که حلقه به کناره های بدن شما برخورد کند. اگر که در این حرکت تمرکز کافی ندارید می توانید چشمان خود را ببندید تا تمرکز شما به مراتب افزایش پیدا کند و بتوانید به راحتی این حرکت را انجام دهید. البته این حرکت نیاز به کمی تمرین و تعادل نیز دارد.

 

عوارض حلقه زدن برای خانمها

 

آیا تمرین با هولا هوپ و حلقه زدن برای بدن ضرر هم دارد ؟

استفاده از حلقه ورزشی یا هولا هوپ برای خانم‌ها به طور کلی ضرری ندارد، اما برخی نکات را باید در نظر داشت. در زمان شروع استفاده از هر دو وسیله ورزشی، بهتر است با توجه به سطح فیزیکی خود و توانایی‌هایتان شروع کنید و به تدریج به سختی‌های بیشتری پیش بروید.

در مورد حلقه ورزشی برای شکم و پهلو، باید به اندازه‌ی استفاده مناسب توجه کنید تا آسیبی به دستان یا انگشتانتان نبیند. همچنین، انتخاب حلقه مناسب با قطر و وزن مناسب نیز مهم است تا از آسیب به بدنتان جلوگیری شود.

درباره هولا هوپ، باید مطمئن شوید که از یک هولا هوپ مناسب و مناسب برای اندازه و وزن شما استفاده می‌کنید. همچنین، در حین استفاده از هولا هوپ، حرکات صحیح را انجام داده و تکرارهای زیادی را در یک بازه زمانی کوتاه انجام ندهید تا از آسیب‌های ممکنی، مانند درد لگن یا کمر، جلوگیری کنید.

در کل، استفاده از حلقه ورزشی یا هولا هوپ می‌تواند برای خانم‌ها یک ورزش مناسب و سرگرم‌کننده باشد، اما در نظر داشته باشید که همواره به میزان و شدت استفاده خود دقت کنید و در صورت بروز هرگونه ناراحتی یا آسیب، به یک پزشک مراجعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درخواست تماس با شما

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبدخرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 آیتم سبد خرید