ریتون اسپرت | هایپرمارکت آنلاین انواع لوازم ورزشی باشگاهی و خانگی

09021592600  - 09021593600 -09376551777  |   خط ویژه : ۶۶۵۵۱۷۷۷- ۶۶۵۱۵۳۵۷ - ۶۶۵۱۵۳۵۶

پیگیری سفارشات: 09302686427

ریتون اسپرت | هایپرمارکت آنلاین انواع لوازم ورزشی باشگاهی و خانگی

وبلاگ

شما در حال مشاهده مجله ریتون هستید ٬ از فروشگاه لوازم ورزشی ریتون کلاب بازدید فرمایید

راهنمای خرید تردمیل دست دوم

راهنمای خرید تردمیل دست دوم

مشاهده اینستاگرام ریتون اسپرت

فهرست مطالب

تردمیل ها انواع متفاوتی دارند که شامل نوع دستی و موتوری می شوند. دسته بندی های دیگر آن ها نیز از لحاظ کارکرد می باشد که شامل انواع تردمیل خانگی، تردمیل باشگاهی، و یا تردمیل های آبی هستند. این طیف وسیع تنوع دارای قیمت گذاری های مختلفی نیز می باشند. همانطور که می دانید تردمیل جزو تجهیزات ورزشی تقریبا گران قیمت است که همین مسئله برخی افراد را به فکر خرید نوع دست دوم آن می اندازد. در این مقاله ما سعی داریم که شما را در مورد مزایا و معایب خرید تردمیل دسته دوم آگاه کنیم.

 

راهنمای خرید تردمیل دست دوم

 

خرید تردمیل های مکانیکی دسته دوم

تردمیل های دستی هیچ گونه موتوری ندارند و به صورت دستی تنظیم شده و شیب آن ها به وسیله دست تنظیم می شود. البته اغلب این نوع تردمیل ها باید در حالت شیب شروع به کار کنند و پس از ان به صورت دستی شیب آن ها صفر شود. در هر صورت این تردمیل ها قیمت خیلی زیادی ندارند اما بازهم برخی افراد ترجیح می دهند نوع دسته دوم این نوع تردمیل را خریداری کنند. به دلیل اینکه این نوع تردمیل بدون موتور کار می کند خرید دسته دوم آن نیز زیاد ریسک ندارد و در صورت سالم بودن می تواند سال های متمادی نیز کار کند. اما توجه کنید که به دیل کاربرد این نوع تردمیل ها که عموما برا دویدن با سرعت های بالا استفاده میشوند، نگه داری از آن ها و سرویس اصولی بسیار مهم است و در صورت عدم انجام این موارد این تردمیل ها در هنگام دویدن به صدا افتاده و حتی باعث آسیب به ورزشکار میشوند.

 

خرید تردمیل های مکانیکی

خرید تردمیل های مکانیکی

 

خرید تردمیل های موتوری دسته دوم

همانطور که می دانید این تردمیل ها به وسیله یک موتور با قدرت های متفاوت کار می کند. ما در مقاله (تردمیل های اقتصادی و ارزان) به صورت مفصل در مورد این نوع تردمیل ها و تفاوت های بین آن ها صحبت کرده ایم. همانطور که قبلا هم گفته ایم رنج قیمت در این مدل محصول متنوع بوده و با توجه به قدرت موتوری و آپشن های دیگر دارای قیمت گذاری های متفاوتی می باشند. اگر شما هم تا به حال به فکر خرید تردمیل دسته دوم افتاده اید بهتر است ما را در ادامه همراهی کنید تا شما را به صورت کامل در مورد مزیت ها و معایب تصمیم خود آگاه کنیم.

 

خرید تردمیل های موتوری دسته دوم

 

مزیت های خرید تردمیل دسته دوم موتوری

بهتر است بدانید که در حقیقت اولین و تنها مزیت خرید تردمیل دسته دوم صرفه اقتصادی و پرداخت هزینه های کمتر بابت این محصول می باشد. کسانی که توان مالی کافی برای خرید نوع عالی و درجه یک این محصول را ندارند ترجیح می دهند که نوع دسته دوم ان را خریداری کنند. اما در حقیقت در صورت نداشتن اطلاعات کافی و اشتباه در خرید معایب این تصمیم نسبت به مزایای آن به مراتب بیشتر هستند. این موضوع یک حقیقت است که تردمیل ها مخصوصا در مدل های جدید ماشین های بسیار پیچیده ای هستند و خرید دست دوم آن ها ریسک بالایی دارد.

گلچینی از تردمیل های پر فروش ریتون اسپرت برای شما

معایب خرید تردمیل دسته دوم موتوری

همانطور که می دانید تردمیل های موتوری به صورت تک دینامک و گیربکسی طراحی شده اند. این قسمت های موتوری ممکن است به مرور زمان فرسوده شده و به اصطلاح مکانیکی به خرج بیفتند و حتی در برخی مواقع نیاز به تعویض و تعمیر پیدا کنند. در صورتی که شما قصد خرید تردمیل دسته دوم را داشته باشید می بایست در مورد تمامی این مسائل نیز آگاهی داشته و بدانید که در صورت خرید آن امکان خرابی این دو قطعه  وجود خواهد داشت.

از جمله معایب دیگر آن را نیز می توان به عدم وجود گارانتی در آن اشاره کرد. وسیله های نو دارای گارانتی شرکتی و خدمات پس از فروش هستند در صورتی که وسایل ورزشی دسته دوم از جمله تردمیل دیگر از گارانتی شرکتی برخوردار نبوده و در صورت بروز مشکل شما می بایست هزینه های زیادی بابت تعمیر آن پرداخت کنید.

از جمله معایب دیگر خرید نوع دسته دوم این محصول می توان به عدم نگهداری استاندارد اولیه ان اشاره کرد. به عبارتی اگر تردمیل در مکان خشک، خنک، و به دور از تابش نور مستقیم افتاب نگهداری نشده باشد عمر و دوام خیلی کمی خواهد داشت. اکر که صاحب قبلی تردمیل آن را در بالکن منزل خود و یا در گاراژهای سرباز و یا زیر تابش مستقیم نور خورشید نگهداری کرده باشد قطعا این محصول در کوتاه مدت دچار ایرادات بسیار زیادی خواهد شد.

 

ملاحضات خرید تردمیل دسته دوم

ملاحضات خرید تردمیل دسته دوم

 

ملاحضات خرید تردمیل دسته دوم

در صورتی که از تمامی معایب و مزایای خرید تردمیل دسته دوم اگاهی یافته و باز هم تمایل به خرید ان دارید بهتر است که تمامی ملاحضات خرید این محصول را در نظر بگیرید.

سالم بودن تسمه تردمیل:

تسمه تردمیل یکی از لوازم مصرفی ان بوده و می بایست هر دوسال یک بار تعویض شود. به همین جهت نیز اگر قصد خرید این محصول به صورت دسته دوم را داشتید حتما مطمئن شوید که تسمه آن تازه تعویض شده باشد و کاملا سالم باشد.

آستانه تحمل وزن تردمیل:

به هنگام خرید تردمیل دسته دوم باید حتما به آستانه تحمل وزن آن دقت کنید. شاید پیشنهاد یک خرید ارزان قیمت برای شما وسوسه بر انگیز باشد و دیگر به ویژگی های مهم آن از جمله آستانه تحمل وزن دقت نکنید. اگر که به این مسئله بی توجه باشید قطعا در کوتاه مدت به شدت پشیمان خواهید شد.

 

خرید تردمیل های مکانیکی دسته دوم

📌تردمیل باشگاهی را به منظور مصارف خانگی خریداری نکنید

همانطور که می دانید تردمیل های باشگاهی مدت زمان زیادی به کار گرفته شده اند و افراد بسیار زیادی از ان ها استفاده کرده اند. بنابر این حتی اگر این تردمیل ها از بهترین و معتبر ترین برندهای موجود نیز باشند بازهم خرید آن ها کار درستی نیست زیرا در باشگاه بسیار مستهلک شده اند.

ما به شما پیشنهاد می کنیم به جای خرید تردمیل دسته دوم سطح بالا و معتبر با برند عالی بهتر است که نسبت به خرید یک تردمیل معمولی و سطح متوسط اما نو اقدام کنید. زیرا تمامی وسایل موتوری و یا وسایل برقی حتی اگر مدت زمان کمی نیز مصرف شده اند ریسک خرابی بالایی دارند و ممکن است موجب دور ریز هزینه پرداختی شما شوند. زیرا گاهی ممکن است در مدت زمان کوتاهی تسمه یا موتور وسیله عیب پیدا کند.

اگرچه ممکن است امکانات تردمیل دسته دوم بالا باشند اما ریسک نکنید و سعی کنید تردمیل نو خریداری کنید. البته در این مورد استثنا نیز وجود دارد و برخی مراکز و فروشگاه های بسیار معتبر نیز اقدام به فروش تردمیل دسته دوم کاملا سالم نموده اند که خود آن را گارانتی کرده و ارائه خدمات پس از فروش آن را برای مشتری به صورت تضمینی تامین نمایند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درخواست تماس با شما

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبدخرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 آیتم سبد خرید