ریتون اسپرت | هایپرمارکت آنلاین انواع لوازم ورزشی باشگاهی و خانگی

09021592600  - 09021593600 -09376551777  |   خط ویژه : ۶۶۵۵۱۷۷۷- ۶۶۵۱۵۳۵۷ - ۶۶۵۱۵۳۵۶

پیگیری سفارشات: 09302686427

ریتون اسپرت | هایپرمارکت آنلاین انواع لوازم ورزشی باشگاهی و خانگی

شما در حال مشاهده مجله ریتون هستید ٬ از فروشگاه لوازم ورزشی ریتون کلاب بازدید فرمایید

بهترین حرکات بدنسازی در خانه

بهترین حرکات بدنسازی در خانه ( آموزش 4 حرکت بدنسازی در خانه )

مشاهده اینستاگرام ریتون اسپرت

فهرست مطالب

بدنسازی یکی از ورزش های پرطرفدار است که نه تنها باعث شکل دهی و فرم دهی به عضلات بدن شما می شود، بلکه باعث حجیم شدن آن ها نیز خواهد شد و بدنی بسیار زیبا خوش اندام و درهم تنیده را به شما هدیه خواهد کرد. اما در بسیاری از مواقع گرمای شدید تابستان، سرمای شدید در زمستان و یا حتی کمبود بودجه؛ افراد را از رفتن به باشگاه محروم می‌ کند و در این مواقع اغلب افراد به فکر انجام بهترین حرکات بدنسازی در خانه می‌ افتند تا عضلات بدن آنها از تمرین محروم نماند.

شاید تصور کنید که انجام حرکات بدنسازی فقط و صرفا با دستگاه بدنسازی خانگی امکان پذیر است. البته این تصور تا حدودی نیز درست است و شما برای انجام یک ورزش حرفه ای نیازمند به دستگاه های مخصوص بدنسازی و یک مربی حرفه ای هستید و چنانچه قصد ساخت و تمرین در یک باشگاه خانگی حرفه ای را دارید حتما این مقاله را مطالعه کنید.

اما در صورتی که قصد انجام ورزش معمولی و فرم دادن به عضلات خود در حد متوسط را داشته باشید می توانید در منزل نیز تمرین کرده و به این هدف دست پیدا کنید. ما در این مقاله سعی کردیم در مورد بهترین حرکات بدنسازی در خانه که شما به راحتی با استفاده از یک جفت دمبل می توانید انجام بدهید صحبت کنیم. در این حرکات انواع مختلف عضلات بالاتنه و پایین تنه درگیر شده و شما با استمرار این حرکات می‌ توانید یک بدن کاملا عالی و متناسب با عضلات قوی داشته باشید.

 

بهترین حرکات بدنسازی در خانه

بهترین حرکات بدنسازی در خانه

 

چهار مورد از بهترین حرکات بدنسازی در خانه

قبل از اینکه درمورد بهترین حرکات بدنسازی در خانه صحبت کنیم بهتر است که این نکته را خاطرنشان شویم که تحت هیچ شرایطی قبل از گرم کردن بدن شروع ورزش نکنید. در ابتدا بدن خود را با استفاده از حرکات کششی و جنبشی متناسب گرم نموده و پس از ۵ الی ۱۰ دقیقه گرم کردن حرکات بدنسازی در خانه را انجام بدهید. این حرکات خود شامل طیف گسترده هستند که ما در اینجا به ذکر چهار مورد از بهترین حرکات بدنسازی در خانه بسنده کرده‌ ایم. شما می توانید نحوه صحیح انجام این حرکات را از طریق گوگل جستجو نموده و با دنبال کردن فیلم صحیح انجام آنها در منزل نسبت به اجرای این حرکات اقدام کنید.

حرکت شنا پرشی یا انفجاری یکی از بهترین حرکات بدنسازی در خانه

یکی از بهترین حرکات بدنسازی در خانه که به راحتی و بدون هیچ گونه وسیله ای قابل انجام خواهد بود این حرکت پرس انفجاری است.

شنا پرشی

شنا پرشی

این حرکت به صورت کاملا تخصصی بر روی گروه های عضلانی مختلف بالاتنه میان تنه و پایین تنه تمرکز دارد و باعث تقویت عضلانی کل بدن شما می شود. از طرف این حرکت باعث می‌ شود تا بدن شما استقامت بسیار بیشتری پیدا کند و برای انجام تمرینات تخصصی در باشگاه نیز آماده شود.

اسکات دمبل دومین حرکت از بهترین حرکات بدنسازی در خانه

یکی دیگر از بهترین حرکات بدنسازی در منزل اسکات دمبل است. اسکات زدن باعث خوش فرم شدن عضلات پایین تنه و باسن شما می شود و استفاده از دمبل نیز باعث می‌ شود تمرکز شما روی صحیح انجام دادن حرکت اسکات بیشتر شود و عضلات دست و سرشانه شما نیز تا حد زیادی درگیر شوند.

اسکات با وزنه

اسکات با وزنه

اگر به دنبال پاها و باسن خوش فرم و یا به دنبال عضلات پاهای محکم هستید حتما این ورزش را در خانه انجام بدهید. البته توصیه می‌ شود قبل از انجام این حرکت حتما نحوه صحیح اسکات زدن را آموزش ببینید و به هیچ عنوان اسکات را اشتباه نزنید. زیرا اشتباه اسکات زدن نه تنها باعث تقویت عضلات شما نمی شود، بلکه ممکن است باعث درد ستون فقرات نیز گردد.

کلیک کنید: مزیت های ساختن یک هوم جیم ( معرفی تجهیزات لازم برای باشگاه خانگی )

نشر سرشانه از بغل یکی بهترین حرکات بدنسازی در خانه برای ساخت بدن v شکل

نشر سرشانه از بغل

نشر سرشانه از بغل

تنها دو عدد دمبل کافی است تا شما بتوانید این حرکت را در منزل انجام بدهید. انجام صحیح و اصولی این حرکت باعث میشود تا عضلات شانه شما تقویت شود. این حرکت برای افرادی که به بدن v شکل علاقه بسیار زیادی دارند کاملا مناسب بوده و به این افراد توصیه می‌ شود. بنابراین اگر شما نیز دارای شانه‌ های افتاده هستید و یا اینکه نیازمند تقویت بالاتنه و شانه های خود هستید، بهتر است که با دو دمبل در خانه به صورت مکرر و مستمر در ست های استاندارد این حرکت را انجام بدهید.

حرکت دیپ یکی از بهترین حرکات بدنسازی در خانه برای تقویت بالاتنه

اگر شما جزو آقایانی هستید که علاقمند به داشتن پهنای سینه زیاد هستید، حتما این حرکت را انجام بدهید. علاوه بر آن این حرکت در زمینه افتادگی سینه در خانم ها نیز بسیار موثر است.

دیپ با صندلی

دیپ با صندلی

بنابراین اگر شما یک خانم خانه دار هستید که از افتادگی سینه های خود ناراضی و شاکی هستید، بهتر است حرکت دیپ را انجام بدهید. یکی از بهترین حرکات بدنسازی در خانه برای تقویت پهنای سینه و تقویت افتادگی سینه ها همین حرکت است که شما میتوانید تنها با استفاده از یک نیمکت با ارتفاع مخصوص انجام این حرکت را در برنامه ورزشی روزانه خود بگنجانید و عضلات بالاتنه، سرشانه و سینه خود را خوش فرم کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درخواست تماس با شما

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبدخرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 آیتم سبد خرید